Promoció de l’activitat física i divulgació dels valors esportius

L’esport es convertix en el gran protagonista dels centres educatius gràcies a la celebració del Dia de l’Esport que promouen la Fundació Trinidad Alfonso, el Comité Olímpic Espanyol i la Generalitat Valenciana.

Esta iniciativa consistix en el fet que el màxim nombre de centres educatius facen una activitat esportiva al marge de la classe d’Educació Física. Els centres s’han d’inscriure i realitzar un vídeo resum que responga la pregunta següent “Per què és important fer esport al meu col·legi”? Només per participar en esta iniciativa, cada centre educatiu rep un pack de material esportiu valorat en més de 120 euros. A més, les sis millors gravacions són premiades amb un xec regal de 2.000 euros per a equipament esportiu.

Inscripcions obertes

Les inscripcions per a la pròxima edició, que se celebrarà el 5 d’abril de 2019, ja estan obertes. Si el teu centre educatiu està interessat a sumar-se a esta iniciativa, emplena el formulari següent:

Formulari d’inscripció al Dia de l’Esport

Descarrega’t la carta informativa i els cartells del Dia de l’Esport 2019 en els enllaços següents:

Carta informativa

Cartells

Coneix els guanyadors de les edicions anteriors:

Guanyadors 2018

Guanyadors 2017