Esport a l’Escola +1h
Esport a l’Escola +1h EF s’integra dins de la iniciativa Comunitat de l’Esport, un projecte desenvolupat conjuntament per la Generalitat Valenciana i per la Fundació Trinidad Alfonso per a impulsar una sèrie d’accions i iniciatives que contribuïsquen a convertir la Comunitat Valenciana en un nucli de referència de l’esport nacional. El programa naix amb la missió d’augmentar el

Mediterránea Triatlón
La Fundació Trinidad Alfonso amplia l’acord amb la Federació de Triatló de la Comunitat Valenciana per a apostar per un dels esports en auge dels últims anys: el triatló. Així, la Fundació es convertix en Col·laborador Principal del circuit Mediterránea Triatlón, que se celebra a Castelló, Alacant i València. El circuit Mediterrània Triatlón té el calendari

Pilota a l’Escola
Donar a conéixer la pilota en els centres educatius El programa “Pilota a l’Escola” vol donar a conéixer entre els centres educatius les possibilitats educatives, socials i culturals que té el joc de pilota. Este programa representa el primer contacte amb la pilota valenciana per a la gran majoria de l’alumnat, i d’esta forma la coneix

Marató al col·le
Els col·legis disfruten del running gràcies a la Marató al Col·le La Marató al Col·le és una iniciativa educativa que pretén dinamitzar centres d’Educació Infantil i Educació Primària al voltant del món del running les setmanes prèvies a la Marató de València. La Marató Valencia Trinidad Alfonso EDP és un dels esdeveniments esportius més importants de la Comunitat Valenciana. Això no

Comunitat de l’Esport
Posicionar a la Comunitat Valenciana com a referent en la pràctica esportiva Comunitat de l’Esport és un projecte impulsat per la Generalitat Valenciana i la Fundació Trinidad Alfonso per a posicionar la Comunitat Valenciana com un referent en la pràctica esportiva. Es tracta d’un moviment que situa la Comunitat Valenciana com la Comunitat de l’Esport,

Circuits saludables
Sèrie de circuits i rutes saludables a València La Fundació Trinidad Alfonso i l’Ajuntament de València van acordar la creació d’una sèrie de circuits saludables perquè l’usen i el disfruten els corredors o passejants. En 2018 s’ha construït el primer circuit: el de Tarongers, que s’ha sumat al Circuit 5K per a corredors al Jardí del

IAAF/Trinidad Alfonso Campionat del Món de Mitja Marató Valencia 2018
Valencia Ciudad del Running vibra amb el Mundial de Mitja Marató Valencia 2018 El IAAF/Trinidad Alfonso Campionat del Món de Mitja Marató Valencia 2018 es va celebrar en Valencia Ciudad del Running el 24 de març de 2018. La ciutat de València es va convertir en l’epicentre mundial de l’atletisme en una jornada en què l’atleta Gudeta

10K Valencia Trinidad Alfonso
La prova de 10 quilòmetres que compartix l’eixida i la meta amb la millor marató d’Espanya La 10K Valencia Trinidad Alfonso és una prova de 10 quilòmetres que es disputa de manera paral·lela a la Marató Valencia, amb la qual compartix eixida al pont de Montolivet i arribada a la meta sobre una passarel·la d’aigua a la Ciutat de

Mitja Marató Valencia Trinidad Alfonso EDP
La millor mitja marató del món La Mitja Marató Valencia Trinidad Alfonso EDP s’ha convertit en una de les grans cites dins del panorama internacional de les carreres de fons, sent la mitja marató més ràpida del món. Joyciline Jepkosgei va batre el rècord del món femení en 2017 amb un temps de 1h04:51 i Abraham

Marató Valencia Trinidad Alfonso EDP
Un dels deu millors maratons del món La Marató València Trinidad Alfonso EDP és ja un dels deu millors maratons del món. El nou rècord de la prova aconseguit per Leul Gebrsilase amb una marca de 2h04:31 va permetre a la Marató València, organitzat per SD Correcaminos i l’Ajuntament de València, situar-se entre els deu