La Fundació Trinidad Alfonso amplia l’acord amb la Federació de Triatló de la Comunitat Valenciana per a apostar per un dels esports en auge dels últims anys: el triatló. Així, la Fundació es convertix en Col·laborador Principal del circuit Mediterránea Triatlón, que se celebra a Castelló, Alacant i València.

El circuit Mediterrània Triatlón té el calendari següent: Castelló Triatlón el 7 de juliol; València Triatlón els dies 14 i 15 de setembre; i Alacant Triatlón els dies 28 i 29 de setembre. Acollir estos esdeveniments internacionals contribuirà que es continue parlant de la Comunitat de l’Esport.

3x3x3: tres disciplines, tres ciutats, tres modalitats. Enguany hi haurà una inscripció conjunta al circuit, en el que podràs triar competir en tres triatlones olímpics, en tres esprint o en tres superesprint. També estarà l’opció 3x3x3, on podràs completar un superesprint a Castelló Triatlón, un esprint a València Triatlón, i un olímpic a Alacant Triatlón, superant progressivament el 3X3X3 Mediterrània Triatlón 2019. Qualsevol modalitat que tries tindrà un premi especial.

València Triatlón comença a ser un habitual en el calendari nacional i internacional. En 2019 serà seu del Campionat d’Europa sub 23, individual i relleus mixtos, i el Campionat d’Europa de Paratriatlón.