La Fundació Trinidad Alfonso seguix apostant per un dels esports en auge dels últims anys: el triatló. En concret, la Fundació es convertix en col·laborador principal del circuit Mediterránea Triatlón, que se celebra a Castelló, Alacant i València i que organitza la Federació de Triatló de la Comunitat Valenciana.

El circuit Mediterrània Triatlón té el calendari següent: València Triatlón els dies 1, 2 i 3 de maig; Castelló Triatlón els dies 4 i 5 de juliol; i Alacant Triatlón els dies 26 i 27 de setembre. Acollir estos esdeveniments internacionals contribuirà que es continue parlant de la Comunitat de l’Esport.

3x3x3: tres disciplines, tres ciutats, tres modalitats. Es tracta d’un esdeveniment en el qual confluïxen diversos motius per a comptar amb el suport de la Fundació Trinidad Alfonso. Esforç, esport i Comunitat Valenciana, els tres pilars bàsics sobre els quals se sustenten les col·laboracions de l’entitat, es donen cita en un esdeveniment que servix, a més, per a vertebrar la seua activitat al llarg de la Comunitat Valenciana.