Impuls de projectes esportius a la Comunitat Valenciana

Emprén Esport és una iniciativa promoguda per la Fundació Trinidad Alfonso per a estimular l’emprenedoria esportiva a la Comunitat Valenciana juntament amb el diari Marca i Valencia Basket Club.

Per a la nova edició de 2021 es buscaven emprenedors sota el lema ‘L’esport sempre s’alça’, un concepte que forma part de l’esperit de qualsevol emprenedor esportiu. Als Premis Emprén Esport pot optar qualsevol persona física o jurídica de tot el territori nacional, encara que és condició obligatòria que el projecte presentat ha d’executar-se en la Comunitat Valenciana.

Hi ha cinc categories per a presentar la candidatura als premis Emprén Esport 2020: Esdeveniment Esportiu, Esport Base, Esport Adaptat, Comunitat de l’Esport-Esport Turístic i L’Alqueria del Basket.

La principal novetat d’aquesta edició radica en l’increment dels premis. Les categories d’Esdeveniment Esportiu i Comunitat de l’Esport-Esport Turístic comptarà amb quatre guardons: dos primers i dos segons. En la resta de categoria es mantenen els habituals dos premis. A més, amb l’objectiu d’ajudar als emprenedors esportius en aquest dura crisi sanitària, s’incrementen les ajudes econòmiques. El primer premi rebrà 25.000 € i l’opció de cursar de manera gratuïta algun curs dels quals imparteix EDEM. Mentre que els segons premis rebran 15.000€ (3.000€ més que en edicions anteriors). En total, el muntant global de les ajudes de Emprén Esport 2021 ascendirà a 280.000 euros.

Coneix els guanyadors d’Emprén Esport 2020