QUÈ ÉS

Emprén Esport és una iniciativa promoguda per la Fundació Trinidad Alfonso, amb la col·laboració de el diari Marca , per a estimular l’emprenedoria esportiva en la Comunitat Valenciana.

Emprén Esport 2022, amb el lema de “Creadors d’Esport”, presenta diverses novetats. Per a començar, enguany, seran tres les categories en les quals els sol·licitants podran presentar els seus projectes:

Esdeveniment Esportiu
Comunitat de l'Esport

Esdeveniments que siguen originals, que reunisquen una alta participació, i que contribuïsquen a consolidar a la Comunitat Valenciana com un focus d’atracció per a combinar esport i turisme.

Esport de
Base

Programes que impulsen l’esport entre la població més jove i contribuïsquen a detectar nous talents.

Esport
Adaptat

Iniciatives que estimulen la pràctica esportiva entre persones amb alguna discapacitat.

A més, a diferència d’edicions precedents, una vegada es reben totes les sol·licituds aspirants als premis de 2022, un Jurat Avaluador format pel diari Marca, el diari Expansión, Lanzadera, el Comité Paralímpico Español,, el València Bàsket i la pròpia Fundación Trinidad Alfonso, es reunirà en la segona quinzena del mes de novembre i s’encarregarà de seleccionar una sèrie de finalistes (amb un màxim de quatre en cada categoria).

Una vegada determinats els esdeveniments finalistes, la Fundación coneixerà en profunditat a tots ells durant 2022. I, una vegada celebrats, serà la pròpia Fundación la que decidirà quins esdeveniments o projectes són mereixedors de rebre els premis. Un dels principals aspectes que es consideraran a l’hora de designar els projectes finalistes i guanyadors serà la seua sostenibilitat econòmica de cara a futures edicions, i la seua capacitat de perdurar en el temps amb els seus propis mitjans i recursos.

PREMIS

Com a novetat d’enguany, una vegada es reben totes les sol·licituds aspirants als premis de 2022, un Jurat Avaluador format pel diari Marca, el diari Expansión, Lanzadera, el Comité Paralímpico Español, el València Bàsket i la pròpia Fundación Trinidad Alfonso, es reunirà en la segona quinzena del mes de novembre i s’encarregarà de seleccionar una sèrie de finalistes (amb un màxim de quatre en cada categoria).

Els premis econòmics seran els següents:

25.000 € per als primers

15.000 € per als segons/p>

I, a més, seran publicats en Marca per a donar-los a conéixer a nivell nacional en tots els seus mitjans. Creadors Esportius! Aquest és l’impuls que necessita el vostre projecte esportiu.

PREMIATS

Coneix als guanyadors de les edicions anteriors: