Esport a l’Escola +1h EF s’integra dins de la iniciativa Comunitat de l’Esport, un projecte desenvolupat conjuntament per la Generalitat Valenciana i per la Fundació Trinidad Alfonso per a impulsar una sèrie d’accions i iniciatives que contribuïsquen a convertir la Comunitat Valenciana en un nucli de referència de l’esport nacional.

El programa naix amb la missió d’augmentar el nombre d’hores destinades a l’assignatura d’Educació Física en 3r i 4t de Primària i impulsar la promoció de la pràctica de l’activitat física i de l’esport entre l’alumnat dels centres educatius promotors de l’activitat física i l’esport (CEPAFE) de la Comunitat Valenciana.

Les federacions esportives de la Comunitat Valenciana seran les encarregades de desenvolupar este projecte en aquells centres escolars que tinguen implementat dins de la seua programació 1 hora més (a més de les 2 que ja tenen estipulades) d’Educació Física.

A continuació, pots descarregar-te les bases, el formulari de sol·licitud i la documentació justificativa del programa:

Bases Esport a l’Escola +1h EF

Formulari de sol·licitud

Documentació justificativa

Per a més informació: info@fundaciontrinidadalfonso.org