La marca Comunitat de l’Esport ja lluïx en els equipaments autonòmics

Juliol 30, 2018

Les seleccions autonòmiques de futbol, futbol sala, hoquei, rugbi, voleibol i vòlei platja lluiran a partir d’ara la marca Comunitat de l’Esport en els equipaments oficials. La primera que ha estrenat el nou uniforme ha sigut la selecció valenciana de futbol, que el passat cap de setmana va començar la seua participació en el Torneig del COTIF. Comunitat de l’Esport és una iniciativa que naix impulsada per la Fundació Trinidad Alfonso i la Generalitat Valenciana, a través de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Que les seleccions autonòmiques visten els equipaments amb el lema de Comunitat de l’Esport en la temporada 2018-2019 es produïx gràcies a l’impuls de la Fundació Trinidad Alfonso i Luanvi, els quals assumixen conjuntament el 80 % del cost de la roba esportiva. Després de la selecció valenciana de futbol (que va vestir l’equipament divendres passat en la seua estrena contra la selecció sub-20 de Qatar) la d’hoquei, rugbi i voleibol seran les següents que lluiran la marca Comunitat de l’Esport.

La marca Comunitat de l’Esport pretén aglutinar i ordenar tot l’esport que es practica i es disfruta a la Comunitat Valenciana. A través d’esta marca, a més del suport a les seleccions autonòmiques, es treballa en altres línies amb les federacions esportives de la Comunitat Valenciana, entre les quals destaca, d’una banda, una prova pilot amb els CEPAFE (Centres Educatius Promotors de l’Activitat Física i l’Esport) de la Comunitat Valenciana, en la qual s’oferix, per primera vegada a Espanya, que els centres de Primària puguen dedicar una o més hores a l’Educació Física, afegides a les que ja s’impartixen. Este programa es denomina Esport a l’Escola +1. D’altra banda, es desenvoluparà una línia de tecnificació amb el projecte FER Futur, que engloba programes de tecnificació de disciplines olímpiques i paralímpiques.