El COE i la Fundació Trinidad Alfonso renoven el seu conveni de col·laboració

Agost 7, 2018

La Fundació Trinidad Alfonso i el Comité Olímpic Espanyol han renovat un any més el conveni de col·laboració entre els dos. La firma de l’acord ha tingut lloc este matí en la seu del COE entre el president d’este organisme, Alejandro Blanco, i la directora de la Fundació Trinidad Alfonso, Elena Tejedor.

L’acord té, entre altres objectius, continuar desenvolupant la Campanya de Promoció dels Valors Olímpics “Tots Olímpics” en els centres educatius de la Comunitat Valenciana. Per mitjà d’esta renovació el projecte s’amplia al pròxim curs acadèmic 2018-2019.

Alejandro Blanco i Elena Tejedor van destacar el valor d’este tipus d’iniciatives que “nodrixen de valors i coneixement a tots els jóvens escolars i els acompanyen durant tota la seua vida”.