Posicionar a la Comunitat Valenciana com a referent en la pràctica esportiva

Comunitat de l’Esport és un projecte impulsat per la Generalitat Valenciana i la Fundació Trinidad Alfonso per a posicionar la Comunitat Valenciana com un referent en la pràctica esportiva.

Es tracta d’un moviment que situa la Comunitat Valenciana com la Comunitat de l’Esport, basat en tres pilars: per ser el lloc on més esport es practica a les escoles; pel seu treball en la tecnificació dels esportistes, i per la seua capacitat d’atraure esdeveniments esportius atractius per a l’esport turístic.

D’esta manera, la Comunitat de l’Esport naix per a aglutinar i ordenar tot l’esport que es practica i es disfruta a la Comunitat Valenciana. Per mitjà d’esta marca, també es donarà suport a les federacions i seleccions autonòmiques. A més, la marca serà visible en les diferents competicions i serà portada per esportistes de la Comunitat.

Seleccions Comunitat de l’Esport

El projecte “Seleccions Comunitat de l’Esport” és un programa d’ajudes impulsat per la Fundació Trinidad Alfonso, en col·laboració amb la Conselleria de Educació, Cultura i Esport, que té com a objectiu fomentar i implantar una identitat comuna en les diferents seleccions autonòmiques, així com promoure en els esportistes valencians l’orgull de pertinença a la Comunitat Valenciana.

Les federacions esportives de la Comunitat Valenciana que s’adherisquen a aquesta iniciativa comptaran amb l’ajuda de la Fundació Trinidad Alfonso i la Generalitat Valenciana per a lluir en els seus equipatges els colors i la marca Comunitat de l’*Esport.