Beques esportives per a les jóvens promeses a la Comunitat Valenciana

FER Futur és un programa global de tecnificació impulsat per la Fundació Trinidad Alfonso per a canalitzar la detecció i gestió del talent entre els esportistes més jóvens de la Comunitat Valenciana. FER Futur pretén convertir-se en el nexe entre l’esport de base i el salt al màxim nivell. En última instància, l’objectiu final de FER Futur és fer créixer el Projecte FER (Foment d’Esportistes amb Reptes), un altre dels programes desenvolupats per la Fundació Trinidad Alfonso, i incrementar el nombre d’esportistes de la Comunitat Valenciana en les grans competicions en l’àmbit nacional i internacional.

Este projecte s’integrarà en 2019 dins de la iniciativa Comunitat de l’Esport, un programa desenvolupat conjuntament per la Generalitat Valenciana i per la Fundació Trinidad Alfonso per a impulsar una sèrie d’accions i iniciatives que contribuïsquen a convertir la Comunitat Valenciana en un nucli esportiu de referència en l’àmbit nacional.

Bases FER Futur – Programa de tecnificació

Formulari de sol·licitud (annex I)

Documentació justificativa (annex II)