La Fundació Trinidad Alfonso col·labora amb el Preolímpic d’Handbol femení

Febrer 11, 2020

La Fundació Trinidad Alfonso, aprofundint en la seua aposta per l’handbol, serà el col·laborador del Preolímpic femení que tindrà lloc a Llíria entre el 20 i el 22 de març. En este torneig classificatori per als Jocs Olímpics de Tòquio 2020 les Guerrereses jugaran la plaça olímpica contra Suècia, el Senegal i l’Argentina, després de la brillant medalla de plata aconseguida en el passat Campionat del Món del Japó 2019.

El sistema de competició és de lligueta amb enfrontaments de tots contra tots, i els dos primers classificats tindran com a recompensa el passaport per a la cita olímpica de Tòquio.

El recinte esportiu triat per a disputa la fase classificatòria és el Poliesportiu Pla de l’Arc de Llíria , un pavelló amb capacitat per a 4.500 espectadors, que en poc més d’un mes vestirà les millors gales per a portar en l’aire les deixebles de Carlos Viver de cara a aconseguir l’objectiu d’acudir als Jocs Olímpics per tercera vegada consecutiva.

És un pas més de la Fundació Trinidad Alfonso donant suport a l’handbol femení. Fa dos mesos es va fer oficial que la Comunitat Valenciana acolliria el pròxim Mundial d’handbol Femení, que es disputarà l’any 2021, dins del programa de suport a competicions PAC CV Plus, impulsat per la Fundació Trinidad Alfonso dins del projecte Comunitat de l’Esport . A més, este Preolímpic servirà com a prova test per a Llíria, que juntament amb Castelló i Torrevieja seran les seus de la Comunitat Valenciana per a albergar el futur Mundial 2021.

Handbol en la Comunitat de l’Esport.

“Per a la Fundació Trinidad Alfonso és una grandíssima notícia que este preolímpic es puga disputar a la Comunitat Valenciana. Fa temps que estem fent esforços per a atraure competicions del més alt nivell i, sens dubte, el preolímpic ho és. Estem segurs que podrem celebrar amb les Guerreresla classificació per als pròxims Jocs Olímpics amb l’ajuda de Llíria, que estem segurs que es bolcarà amb este esdeveniment”, va explicar Elena Tejedor. La directora de la Fundació que presidix Juan Roig també va voler “agrair a Francisco Blázquez i al seu equip de la Federación l’absoluta predisposició que té sempre per a portar a la Comunitat Valenciana grans esdeveniments i per ajudar a convertir-nos a poc a poc en la Comunitat de l’Esport ”.

Per la seua part, el presidentde la Reial Federació Espanyola d’Handbol, Francisco Blázquez, celebrava “poder organitzar a la Comunitat Valenciana un esdeveniment de la transcendència d’este Preolímpic, en el qual les nostres Guerreres, després d’enlluernar en el passat Mundial, tenen el gran repte d’aconseguir el bitllet per als Jocs de Tòquio”. El president de la Federació mostrava l’agraïment “a la Fundació Trinidad Alfonso, amb la qual ens unix una relació envejable, empatitzem en els projectes que desenvolupem, i s’han convertit en el millor dinamitzador per a promocionar el nostre esport, tant a la comunitat com la seua projecció internacional”.