Últimes setmanes per a formar part del Dia de l’Esport més multitudinari

Gener 16, 2019

La Fundació Trinidad Alfonso i la Generalitat Valenciana, a través de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, treballen ja per quart any consecutiu en la celebració del Dia de l’Esport i han tornat a unir forces amb la intenció que els xiquets, xiquetes i jóvens valencians participen al màxim en esta jornada tan especial.

Encara queden dos setmanes perquè es tanque el termini que tenen els centres educatius per a sumar-se a esta acció i ja hi ha més de 460 centres inscrits. Esta jornada, que l’any 2019 se celebrarà el 5 d’abril, perseguix el foment de l’activitat física i la promoció dels valors inherents a la pràctica esportiva, dos dels grans objectius perseguits per la Fundació Trinidad Alfonso.

L’objectiu de la present edició és arribar a la xifra de 500 centres educatius, la qual cosa suposaria que pràcticament la meitat de les escoles de la Comunitat Valenciana van celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Físicafent esport.

En l’última edició, més de 90.000 jóvens, amb edats compreses entre els 6 i els 16 anys, van dur a terme un extra d’activitat esportiva, al marge de les seues habituals classes d’Educació Física, i van convertir els col·legis en una festa de l’esport i la convivència.

Al mateix temps que s’impliquen en el Dia de l’Esport, cada una de les escoles participants elabora un vídeo amb les activitats que han dut a terme i en el qual responen a la pregunta “Per què és important fer esport a la meua escola?”. Només per participar en les activitats, cada centre educatiu rep un pack de material esportiu valorat en més de 120 euros. A més, de totes les gravacions rebudes, les sis millors rebran un xec regal de 2.000 euros per a equipament esportiu.

“Volem continuar demostrant que som la Comunitat de l’Esport i que, precisament en un dia com el Dia Mundial de l’Activitat Física, en la Comunitat ens bolquem fent esport i practicant una vida sana. Animem a tots els col·legis que encara no s’han apuntat perquè s’animen i puguem arribar així a la xifra de 500 centres, que seria una magnífica notícia”, explica Elena Tejedor.

Inscriu el teu centre escolar en este enllaç

Més informació sobre el Dia de l’Esport