Emprén Esport premia el talent emprenedor esportiu per a 2019

Gener 16, 2019

La cinquena edició d’Emprén Esport, el programa promogut per la Fundació Trinidad Alfonso i el diari esportiu Marca, amb la col·laboració del Valencia Basket Club, ja té guanyadors per a l’edició de 2019.

La gala s’ha celebrat, com és habitual en les últimes edicions, en el complex Marina d’Empreses de València i ha tingut cinc padrins d’excepció, que s’han encarregat d’entregar els premis: la secretària general de la Federació Espanyola d’Atletisme, Carlota Castrejana; el director de futbol femení de LaLiga, Pedro Malabia; la directora de comunicació de la Lliga Nacional de Futbol Sala, María Rodrigo; el director general d’Unipublic, empresa responsable de la Vuelta Ciclista a Espanya, Javier Guillén, i la directora de la Gasol Foundation, Cristina Ribes.

Emprén Esport concedix un total de 10 premis en cinc categories. Els cinc guanyadors de cada categoria reben un premi de 25.000 euros; mentre que els segons classificats de cada categoria són premiats amb 12.000. A més, als líders dels projectes guanyadors se’ls oferix la possibilitat de cursar, sense cost, el programa Focus en Esport que s’impartix en EDEM.

Els guanyadors de cada categoria en esta cinquena edició són els següents:

ESPORT ADAPTAT

Primer premi: ESPORT PER A TOTS