L’Eurobasket Femení 2021 presenta el seu logo oficial a València

Gener 28, 2020

L’Eurobasket Femení 2021 d’Espanya i França ja té la seua imatge corporativa. El Saló de Vidre de l’Ajuntament de València ha sigut l’escenari de la presentació del logo oficial del torneig que es disputarà l’any vinent a València, Lió i París.

Un logo que té cinc colors diferents, que representa les cinc jugadores que estan en pista per cada equip. El blau, el roig i el groc representen els països organitzadors; el verd i el taronja harmonitzen la paleta. La tipografia triada és la Sharp Grotesk, que expressa audàcia i assertivitat, mentre que el concepte visual està basat en els moviments dels jugadors, desenvolupant formes per a construir les composicions de la marca.

Acte de presentació

El president de la Federació Espanyola de Bàsquet, Jorge Garbajosa, ha assegurat que “hui és un dia molt especial perquè és el primer dia d’un projecte important per a continuar l’aposta pel bàsquet femení. Fa any i mig vam començar este camí juntament amb la Federació Francesa amb l’objectiu de fer una cosa gran per al bàsquet femení.”

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha afirmat que “treballarem per a contribuir a la celebració d’un Eurobasket que serà modèlic i que servirà d’aparador mundial no sols per a les esportistes, sinó també per al bàsquet, en general, i per a la nostra ciutat.” Ribó ha elogiat la selecció femenina, perquè “s’han guanyat el respecte i l’admiració de tots els seguidors i seguidores a base d’esforç, superació i èxits esportius.” El director general d’Esport de la Generalitat Valenciana, Josep Miquel Moya, va voler recalcar que “és una satisfacció veure que es van fent els passos d’un esdeveniment que serà un dels grans moments del pròxim any, no sols per a València, sinó per a tot el país. Disposar ja d’una imatge de l’esdeveniment ens permetrà la promoció de l’Eurobasket.”

La regidora d’Esports de l’Ajuntament, Pilar Bernabé, va reconéixer que “és un orgull per a València l’elecció com a seu de l’Eurobasket juntament amb Lió i París. Esta ciutat està més que preparada per a realitzar grans esdeveniments esportius i en 2020 s’organitzaran més de 60 esdeveniments. Amb l’Eurobasket Femení fem un pas més, ja que convertirà València en un aparador al món.”

Finalment, la directora de la Fundació Trinidad Alfonso, Elena Tejedor, va afegir que “és un dia molt important, perquè és el primer esdeveniment del programa PAC_CV+ que estem realitzant juntament amb les federacions nacionals i el Comité Olímpic Espanyol. El fet que puguem començar a parlar d’esta competició i generar expectativa a la ciutat el convertix en un moment especial.”