Decembre 20, 2018

La Fundació Trinidad Alfonso serà col·laborador de la Copa d’Espanya València 2019 de Futbol Sala gràcies a l’acord aconseguit entre l’entitat que presidix Juan Roig i la Lliga Nacional de Futbol Sala. L’esdeveniment es disputarà del 28 de febrer al 3 de març de 2019 en el pavelló de la Font de Sant Lluís (Valènciai el disputaran els huit millors equips al final de la primera volta de la Lliga, entre els quals es troba el Llevant, que exercirà d’amfitrió del torneig.

L’acord per a l’entrada de la Fundació Trinidad Alfonso com a col·laborador de la XXX edició de la Copa d’Espanya ha sigut rubricat este matí en la seu de la Lliga Nacional de Futbol Sala pel president de l’LNFS, Javier Lozano, i la directora de l’entitat valenciana, Elena Tejedor. “Per a la Fundació Trinidad Alfonso és un plaer poder contribuir i posar el nostre granet d’arena per a la celebració d’este torneig. Una de les vocacions de la nostra entitat i quasi obsessió del nostre president és que se celebren a la Comunitat Valenciana esdeveniments esportius de primer nivell i este, sens dubte, ho és. Quan se’ns va plantejar la possibilitat ajudar no ens ho vam pensar, perquè esdeveniments d’este nivell exemplifiquen que estem en la Comunitat de l’Esport”, va explicar Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso.

Javier Lozano, per la seua part, va voler agrair la completa disposició de la Fundació Trinidad Alfonso a col·laborar amb este esdeveniment, considerat la joia de la corona del futbol sala espanyol. “És un orgull per a l’LNFS envoltar-se d’entitats que promocionen la pràctica esportiva i, sobretot, amb persones com el seu mentor Juan Roig, amb el qual compartim els valors essencials de l’esport. Junts volem ajudar a elevar la Comunitat de València al major nivell de ciutats que aposten per l’esport”.

La col·laboració de la Fundació Trinidad Alfonso amb la Copa d’Espanya València 2019 s’emmarca dins del seu suport a competicions d’especial interés, dins del projecte Comunitat de l’Esport, que este mateix any ha portat a la Comunitat Valenciana esdeveniments com la final de la Copa del Rei de Rugbi, que es va disputar a València, o el Torneig Internacional d’Handbol Femení Alacant 2018.

Juan Roig i el mecenatge esportiu

El suport a esta Copa d’Espanya València 2019 de Futbol Sala per part de la Fundació Trinidad Alfonso és un pas més dins de l’impuls de Juan Roig a l’esport a la Comunitat Valenciana. Roig va invertir l’any passat prop de 35 milions d’euros entre la Fundació Trinidad Alfonso i el València Basket, l’altre gran vehicle de mecenatge esportiu de Juan Roig; entre els quals destaquen iniciatives com la Marató i la Mitja Marató de València; el Projecte FER o el Programa de Suport a Competicions, en el cas de la Fundació Trinidad Alfonso, o la construcció de L’Alqueria del Basket, en el cas del club de bàsquet.