La Fundació Trinidad Alfonso i el COE llancen la sexta edició del PAC CV

Abril 15, 2021

El Comité Olímpic Espanyol i la Fundació Trinidad Alfonso han celebrat hui la reunió amb les diferents federacions nacionals per a presentar-los la sisena edició del Programa de Suport a Competicions Esportives de la Comunitat Valenciana. PAC_CV.

L’acte, que ha tingut lloc de manera virtual, ha estat presidit pel president del Comité Olímpic Espanyol, Alejandro Blanco, i pel director de projectes de la Fundació Trinidad Alfonso, Juan Miguel Gómez. El programa perseguix fomentar la celebració de competicions esportives oficials, de caràcter nacional i internacional, per mitjà de la concessió d’ajudes econòmiques per a aquelles federacions espanyoles que organitzen estes competicions a la Comunitat Valenciana.

El programa està dirigit a les federacions espanyoles que organitzen esdeveniments entre l’1 de juliol de 2021 i el 30 de juny de 2022 i podran rebre ajudes de fins a 30.000 €, per a competicions nacionals, i 50.000 per a internacionals, en funció de diferents paràmetres com el pressupost de l’esdeveniment o el nombre de participants en este.

En la temporada 2020-2021, a pesar de les dificultats provocades per la crisi sanitària de la COVID-19, s’han celebrat 15 campionats i falten per disputar-se 14 esdeveniments més fins al pròxim 30 de juny.

El PAC_CV és un dels projectes que donen cos a la Comunitat de l’Esport, iniciativa que té com a objectiu aconseguir que la Comunitat Valenciana siga escenari de grans competicions nacionals i internacionals.