Comunitat de l’Esport presenta un complet portal

Abril 6, 2021

Coincidint amb la celebració a escala mundial del Dia Internacional de l’Activitat Física i l’Esport, Esport de la Generalitat i la Fundació Trinidad Alfonso han anunciat la creació d’un nou portal web per a aglutinar tot l’esport de la Comunitat de l’Esport. Juntament amb esta ferramenta web, s’ha presentat també la nova imatge de la marca Comunitat de l’Esport i el nou eslògan, que pretén resumir l’esperit d’esta iniciativa amb ‘L’esport viu ací // El deporte vive aquí’.

El conseller d’Educació, Cultura i Esport, Vicent Marzà, i el director de projectes de la Fundació Trinidad Alfonso, Juan Miguel Gómez, han presentat les novetats de Comunitat de l’Esport, en un acte a la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, que ha comptat amb l’assistència de les federacions valencianes i una dotzena d’esportistes i representants d’entitats esportives.

El conseller d’Esport de la Generalitat, Vicent Marzà, ha explicat que “el propòsit conjunt de la Generalitat i la Fundació és acompanyar el sector i formar part d’este gran equip que és l’esport que es dissenya i es pràctica al nostre territori: esdeveniments, suport a esportistes, ajudes a les activitats que organitzen, realització de programes educatius vinculats a l’activitat física, el desenvolupament de la tecnificació i la visualització d’un calendari esportiu que va des de l’esport base fins a les grans fites i competicions. Volem que tot el món siga conscient que l’esport viu ací. Per este motiu hui fem un pas més, que creiem necessari: l’activació d’un portal web que referencie l’esport valencià i que alhora siga útil per a qualsevol persona a qui li agrada l’esport i el vol practicar”.

Juan Miguel Gómez ha destacat que “la web és la cara visible, però el que hi ha darrere és un projecte molt gran i il·lusionant d’Esport de la Generalitat i la Fundació Trinidad Alfonso. Volem que siga una referència per a tot l’ecosistema esportiu de la Comunitat Valenciana. Les federacions, els clubs, els esportistes són els vertaders protagonistes, és de tots i volem que tots se sumen per a fer-ho com més gran millor“, i ha afegit: “Sempre hem dit que amb la marca Comunitat de l’Esport no estem inventant res, sinó que estem ordenant tot el que ja es fa a les tres províncies, que és molt i bo. Vivim en una terra privilegiada per la temperatura, el sol, la platja, la muntanya. Tot ho tenim a mà. Amb esta plataforma web i amb este eslògan de ‘L’esport viu ací’ volem evidenciar això i posar en valor el treball que ja fan federacions, esportistes, clubs i la resta de protagonistes de l’esport a la Comunitat. Volem ajudar-los, que siguem més forts junts i formar un gran club: el club de la Comunitat de l’Esport”.

Portal web comunitatdelesport.com

La nova web comunitatdelesport.com recull i ordena tot el que es fa a la Comunitat Valenciana relacionat amb l’esport, seguint l’estructura de la col·laboració entre les dos entitats impulsores: Esport de la Generalitat i la Fundació Trinidad Alfonso. Esta estructura es dividix en tres grans pilars: centres educatius, esportistes i esdeveniments. En la web es recull tota la informació relativa a les activitats que es fan als centres educatius com, per exemple, el Dia de l’Esport, celebrat recentment. A més, contindrà una agenda en la qual s’inclouran tots els esdeveniments esportius que se celebren en qualsevol de les tres províncies.

La nova web inclou un buscador amb tots els centres esportius de la Comunitat Valenciana. Gràcies a este mapa, qualsevol usuari podrà buscar, es trobe on es trobe, aquella instal·lació en la qual fer el seu esport preferit. A més, es podrà filtrar per província, esport, etc., per a major utilitat.

Juntament amb la pàgina web, la Comunitat de l’Esport també renova la seua imatge. Amb l’eslògan ‘L’esport viu ací // El deporte vive aquí’ es pretén aglutinar tot l’ecosistema esportiu de la Comunitat. Tots els centres esportius que ho desitgen comptaran amb un distintiu, en forma d’adhesió a la Comunitat de l’Esport.