La Comunitat de l’Esport acull dos preolímpics de natació a Castelló

Decembre 3, 2020

Castelló es convertirà este cap de setmana en la capital olímpica de l’esport aquàtic espanyol. Ni més ni menys que dos “preolímpics” es disputaran de manera simultània en la piscina municipal olímpica, el de natació en línia i el de natació adaptada, els dos amb la intenció de buscar les primeres mínimes olímpiques d’accés als Jocs Olímpics de Tòquio en 2021.

Els dos preolímpics tenen el suport de la Fundació Trinidad Alfonso, que, juntament amb el COE, impulsa el programa PAC_CV Preolímpic, dirigit a esdeveniments preparatoris i/o classificatoris per als Jocs Olímpics de Tòquio en 2021. A més, cinc esportistes del Projecte FER busquen bitllet a Tòquio: Lidón Muñoz, Sergio Martos, José Antonio Marí, David Levecq i Ariadna Edo

Un campionat organitzat pel CN Castalia Castellón en total gestió amb l’RFEN, i amb la col·laboració principal de l’Excm. Ajuntament de Castelló, amo de la seu aquàtica, i de la Comunitat Valenciana, Diputació de Castelló i Federació de Natació Comunitat Valenciana; juntament amb el COE i la Fundació Trinidad Alfonso.

Els esdeveniments seran produïts i emesos en directe des de la finestra de Teledeporte d’RTVE, una aposta decidida per esdeveniments de caràcter preolímpic en dos jornades de retransmissió: Eliminatòries al matí (des de les 09:30 h) i les finals a la vesprada (des de les 17:30 h).