Sebastián Mora compartix amb la Fundació Trinidad Alfonso els seus èxits recents en l’Europeu de ciclisme en pista

Novembre 20, 2020

Sebastián Mora (Vila-real, 32 anys) ha visitat esta setmana les oficines de la Fundació Trinidad Alfonso per a compartir la doble medalla d’or aconseguida, fa pocs dies, en el Campionat d’Europa de ciclisme en pista. Mora pertany al Projecte FER (Foment d’Esportistes amb Reptes), programa impulsat per la mateixa Fundació, entitat presidida per Juan Roig, i que concedix suport econòmic i difusió a esportistes de la Comunitat Valenciana.

El ciclista castellonenc va compartir amb Elena Tejedor, directora de la Fundació, el doble títol continental (en les modalitats de ‘puntuació’ i ‘madison’) aconseguit el passat cap de setmana a Bulgària. Amb estos dos nous èxits, Mora ja acumula sis ors en campionats d’Europa. A més, es reivindica de cara als Jocs Olímpics de Tòquio del pròxim estiu, en els quals afrontarà la prova de ‘madison’.

“No hi ha millor manera d’acabar este 2020 tan estrany i atípic. Tornant la vista arrere, recorde que, després del confinament, em va costar molt reprendre l’activitat. Va tocar patir, però ha valgut la pena. Les carreres en ruta m’han beneficiat. Repetisc, acabar d’esta manera i amb un doblet d’or en un Campionat d’Europa és la millor recompensa a esta temporada tan difícil per a tots. Ara, a descansar uns dies i, en breu, a reprendre els entrenaments. Estem a pocs mesos d’uns jocs olímpics. No hi ha major motivació que esta cita que tenim en l’horitzó”, comentava l’esportista de Vila-real.

Per la seua part, Elena Tejedor es va mostrar molt contenta amb la visita d’un dels esportistes FER més il·lustres. “Cada èxit d’un component del Projecte FER el celebrem amb una enorme alegria. En esta ocasió, si cap, ens ha sabut millor per la complexitat d’este any 2020. Per a la Fundació, els triomfs dels esportistes als quals secundem representen una gran satisfacció. Este és, en última instància, l’objectiu del nostre president: situar l’esport i els esportistes valencians tan alt com siga possible. I, per descomptat, aconseguir que a Tòquio tinguem una delegació valenciana tan nombrosa com siga possible”va assenyalar la directora de la Fundació Trinidad Alfonso.