Dia de l’Esport obri inscripcions per a l’edició de 2019

Setembre 10, 2018

El Dia de l’Esport obri la sol·licitud d’inscripció per a participar en la quarta edició d’esta iniciativa promoguda per la Fundació Trinidad Alfonso, el Comité Olímpic Espanyol i la Generalitat Valenciana, que se celebrarà el pròxim 5 d’abril de 2019 a la Comunitat Valenciana.

L’acció consistix en el fet que el màxim nombre de centres educatius de Castelló, València i Alacant realitzen una activitat esportiva al marge de les classes habituals d’Educació Física, de manera que convertixen l’esport en el gran protagonista. Per a participar en esta iniciativa, els centres s’han d’inscriure i realitzar un vídeo resum amb l’activitat realitzada durant la jornada del 5 d’abril que responga a la pregunta següent “Per què és important fer esport al meu col·legi?”.

Amb esta acció es commemora el Dia Internacional de l’Activitat Física, que se celebra tots els anys el 6 d’abril i promou l’activitat física i la divulgació dels valors esportius, dos dels grans objectius perseguits per la Fundació Trinidad Alfonso.

A més, tots els centres educatius participants reben un pack de material esportiu valorat en més de 120 euros i les sis millors gravacions són premiades amb un xec regal de 2.000 euros per a equipament esportiu.

Per a més informació, recomanem consultar la pàgina del Dia de l’Esport.