Els escolars valencians coneixen les experiències professionals dels esportistes del Projecte FER

Aquesta iniciativa, impulsada pel Comité Olímpic Espanyol en col·laboració amb la Fundació Trinidad Alfonso, té l’objectiu d’acostar a l’alumnat valores com ara el respecte, la igualtat i la superació, presents en la pràctica esportiva d’alt nivell i que resulten ser beneficiosos per al conjunt de la societat.

Els esportistes del Proyecto FER que en el seu moment van tindre el gran privilegi de competir en uns Jocs Olímpics porten als col·legis les seues experiències professionals. L’activitat d’Herois Olímpics va dirigida a xiquets i xiquetes de 3r de primària (8 anys) i Tots Olímpics a 4t, 5é i 6é (9,10 i 11 anys).

Actualment són ja set les edicions en les quals s’ha implantat el programa en la Comunitat Valenciana, la qual cosa ha permés arribar a 550 col·legis i prop de 32.000 xiquets i xiquetes de les tres províncies de la Comunitat.

Per a obtindre més informació d’esta campanya: todosolimpicos@coe.es