Els escolars valencians coneixen les experiències professionals dels esportistes del Projecte FER

Aquesta iniciativa, impulsada pel Comité Olímpic Espanyol en col·laboració amb la Fundació Trinidad Alfonso, té l’objectiu d’acostar a l’alumnat valores com ara el respecte, la igualtat i la superació, presents en la pràctica esportiva d’alt nivell i que resulten ser beneficiosos per al conjunt de la societat.

L’activitat d’Herois Olímpics va dirigida a xiquets i xiquetes de 3r de primària (8 anys) i Tots Olímpics a 4t, 5é i 6é (9,10 i 11 anys).

La principal novetat d’esta edició de 2021 és que es desenvolupa de manera online. Esportistes olímpiques i de màxim nivell impartixen una conferència didàctica i interactiva de 45 minuts on els alumnes coneixen les experiències esportives i personals de les esportistes, els valors de l’olimpisme i de l’esport, hàbits saludables o la història dels Jocs Olímpics i de l’equip olímpic espanyol.

Per a obtindre més informació d’esta campanya: todosolimpicos@coe.es