Marca y la Fundación Trinidad Alfonso llançen ‘Emprén Esport’

Octubre 6, 2014

La diària Marca i la Fundació Trinidad Alfonso unixen les seues forces per a llançar un nou projecte dirigit a totes aquelles persones que tenen idea i volen convertir-la en realitat.

Es tracta del projecte ‘Emprén Esport’, una iniciativa que busca telantos empresarials lligats al món de l’esport per a ajudar-los en eixos primers i complicats passos, amb l’objectiu de fer realitat eixe projecte

El próxim mes de novembre comença el termini de convocatòria per a la presentació de projectes, que han de tindre un requisit essencial: si bé poden optar als premis qualsevol persona física o jurídica de tot el territori nacional, el desenrotllament del projecte sí que ha de realitzar-se a la Comunitat Valenciana.

Toda la información en www.emprenesport.es

Cartel foto