Agost 27, 2014

El Villarreal CF i la Fundació Trinidad Alfonso han subscrit un acord de col·laboració amb l’objectiu de millorar les condicions dels esportistes del Projecte FER (Foment Esportistes amb Reptes), una iniciativa impulsada per la Fundació presidida per Juan Roig que busca recompensar l’esforç dels esportistes de la Comunitat Valenciana i ajudar-los a aconseguir el major nombre d’èxits en competicions tant nacionals com internacionals.

El Villarreal CF, que des del 2004 col·labora amb esportistes i entitats amb l’objectiu de fomentar l’esport de la província de Castelló, troba un immillorable aliat en la Fundació Trinidad Alfonso per continuar amb aquesta política. Aquest acord s’articula a través de dues accions. D’una banda, el club groc va a posar a la disposició dels integrants del Projecte FER les instal·lacions de la Ciutat Esportiva del Villarreal CF. D’altra banda, els esportistes tindran també accés als serveis mèdics del propi club, amb l’objecte de recuperar-se o tractar-se una lesió esportiva.

“Per a nosaltres és molt important poder ajudar a altres esportistes al fet que puguin millorar en el seu rendiment esportiu i des del Villarreal CF intentarem ajudar-los a aconseguir-ho. Des de fa anys que estem recolzant als esportistes de la província i la col·laboració amb la Fundació Trinidad Alfonso és un pas molt important en aquesta iniciativa, que s’estengui a la Comunitat Valenciana”, va assegurar el president del club, Fernando Roig.

Per la seva banda, Elena Tejedor, directora de la FTA, també va incidir en la importància de l’acord: “És un honor per a la Fundació Trinidad Alfonso poder comptar amb un soci com el Villarreal CF, un club que tant es preocupa pel foment de l’esport de la Comunitat Valenciana. A més, compartim una sèrie de valors com l’esforç o la superació que ens van a permetre treballar en una sintonia perfecta”, va explicar.

“És important per a nosaltres que aquest suport del Villarreal CF a l’esport base es produeixi des d’una perspectiva multidisciplinària, ja que a més del futbol està fent un extraordinari treball fomentant disciplines com l’atletisme, el bàsquet, el tennis o el vóley-platja, entre uns altres”, va concloure Tejedor.