LaLiga i la Fundació Trinidad Alfonso, unides per a la promoció de l’esport

Abril 4, 2018

LaLiga i la Fundació Trinidad Alfonso, organització sense ànim de lucre que va nàixer l’any 2012 a la Comunitat Valenciana, presidida per Juan Roig, van firmar dimecres un conveni de col·laboració amb l’objectiu de desenvolupar conjuntament projectes, actes i esdeveniments organitzats per la Fundació o en els quals esta entitat col·labore a la Comunitat Valenciana.

Amb la firma d’este conveni, LaLiga retransmetrà en directe a través de LaLiga4Sports els diferents esdeveniments esportius organitzats o impulsats per la Fundació Trinidad Alfonso, tals com les carreres de Marató i Mitja Marató de València, que són altament reconegudes, o les competicions més destacades del Programa de Suport a Competicions de la Comunitat Valenciana (PAC_CV), impulsat juntament amb el Comité Olímpic Espanyol (COE). A través d’este projecte s’aconseguix atraure cada any a les tres províncies valencianes més de 20 competicions esportives d’abast nacional i internacional dins del programa de mecenatge esportiu de Juan Roig que inclou, a més de l’activitat de la Fundació, el seu suport al Valencia Basket.

A més, LaLiga4Sports donarà cobertura i promoció en les seues plataformes a diferents activitats promogudes per la Fundació, com la presentació del Projecte FER 2018 (programa de beques i ajudes a esportistes amb aspiracions olímpiques i paralímpiques) o Emprén Esport 2018 (projecte a través del qual es premien deu projectes emprenedors en l’àmbit de l’esport), entre altres.

Així mateix, la Fundació Trinidad Alfonso tindrà la possibilitat de col·laborar en possibles esdeveniments que LaLiga celebre a la Comunitat Valenciana.

LaLiga, en el seu ferm compromís pel desenvolupament de l’esport a través del seu projecte de LaLiga4Sports i la Fundació Trinidad Alfonso, amb l’objectiu d’irradiar la Cultura de l’Esforç a la Comunitat Valenciana, aposten amb la firma d’este conveni per impulsar l’esport en general.

“Per a la Fundació Trinidad Alfonso és molt important firmar este acord per l’entitat i la potència d’este nou soci. Aprofitar la força de LaLiga per a portar l’esport i les competicions més minoritàries al públic és fonamental per a nosaltres. Vull agrair a Javier Tebas i al seu equip per esta iniciativa i per esforçar-se per aprofitar la força que té el futbol en benefici dels esportistes d’altres disciplines”, va explicar Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso.

Javier Tebas, president de LaLiga, es va mostrar molt satisfet per haver aconseguit este acord de col·laboració: “Amb el projecte de LaLiga4Sports iniciem el suport a les federacions i ara impulsarem esdeveniments en els quals està treballant la Fundació Trinidad Alfonso. A més, col·laborarem en l’emprenedoria en la indústria de l’esport, que és fonamental perquè el nostre sector cresca. Ens dóna prestigi col·laborar i poder estar al costat de la Fundació”.