La Fundació serà col·laborador principal de la final de la Copa del Rei de Rugbi

Abril 3, 2018

La Fundació Trinidad Alfonso serà el col·laborador principal de la final de la Copa del Rei de Rugbi que es disputa el pròxim 29 d’abril a l’estadi Ciutat de València gràcies a l’acord aconseguit entre l’entitat que presidix Juan Roig i la candidatura valenciana. En la final s’enfrontaran dos dels equips més potents del panorama nacional, el Silverstorm El Salvador i el VRAC Quesos Entrepinares, a les 12.30 hores.

“Els valors del rugbi encaixen molt bé amb el que nosaltres tractem de portar a la societat. El joc net, el treball en equip, l’esforç i la capacitat de superació… Encaixa molt bé amb nosaltres. A més, la candidatura per a celebrar a València la final teni l’aval de César Sempere, a qui coneixem bé perquè va formar part del Projecte FER. Però, sobretot, donem suport a este esdeveniment perquè la sensibilitat i la vocació del nostre president, Juan Roig, és que hi haja esdeveniments d’este tipus a València”, explica Elena Tejedor, directora de la Fundació.

Quan falta prop d’un mes per a la celebració del parit, ja s’han venut quasi la meitat de les localitats disponibles per a veure la competició. “Estem segurs que serà un èxit i que els aficionats que s’acosten a València podran disfrutar d’un gran partit de rugbi, però també d’una gran experiència. Animem a tots els valencians que vagen a l’estadi a veure el millor partit de rugbi que es pot veure al nostre país ara mateix i a disfrutar de l’ambient i de la Fan Zone que s’està preparant. A València hi ha una enorme tradició al rugbi i estem segurs que els clubs valencians es bolcaran per a omplir l’estadi”, va indicar Tejedor.

La directora de la Fundació també va voler fer una crida a les aficions dels dos equips. “Ja hi ha moviment a Valladolid i estem segurs que respondran, perquè, a més, són conscients que el seu equip se la juga en 80 minuts a l’estadi Ciutat de València i no voldran deixar-los sols, són els primers interessats que els jugadors senten l’alé dels seus aficionats. A més, el fet que siga pont, ja que dimarts és festiu, ho fa encara més atractiu per a facilitar que es desplace una gran quantitat de gent a València. Els esperem amb els braços, posarem tot el que estiga de la nostra part perquè visquen una experiència única”.

La final de la Copa del Rei de Rugbi és el primer gran esdeveniment que acollirà València després de l’inici del projecte Comunitat de l’Esport, iniciativa impulsada per la Fundació Trinidad Alfonso en col·laboració amb la Generalitat Valenciana que pretén ordenar aquells esdeveniments esportius que se celebren en les tres províncies de la Comunitat Valenciana.

Tejedor també va voler agrair “l’ajuda i el suport de la resta de col·laboradors i patrocinadors del partit del dia 29, que faran que la final de rugbi estiga a l’altura que mereixen tant Silverstorm El Salvador com el VRAC Quesos Entrepinares, els dos millors equips del rugbi nacional. Amb l’ajuda de tots i amb un escenari com el del Levante UD, que també s’està bolcant i al que agraïm el seu impuls, farem que siga un èxit”.

Juan Roig i el mecenatge esportiu

El suport a la final de la Copa del Rei de rugbi per part de la Fundació Trinidad Alfonso és un pas més dins de l’impuls de Juan Roig a l’esport a la Comunitat Valenciana. Juan Roig va invertir l’any passat prop de 32 milions d’euros entre la Fundació Trinidad Alfonso i el Valencia Basket, l’altre gran vehicle de mecenatge esportiu de Roig. Dins de estes iniciatives destaquen la Marató i la Mitja Marató de València; el Projecte FER o el Programa de Suport a Competicions, en el cas de la Fundació Trinidad Alfonso, o la construcció de L’Alqueria del Basket, en el cas del club de bàsquet de la ciutat de València.