LaLiga i la Fundació Trinidad Alfonso renoven el seu compromís de col·laboració

Febrer 5, 2019

LaLiga i la Fundació Trinidad Alfonso, organització sense ànim de lucre que va nàixer l’any 2012 a la Comunitat Valenciana i que està presidida per Juan Roig, van renovar este dimarts el conveni de col·laboració que van firmar les dos entitats l’any passat amb l’objectiu de desenvolupar conjuntament projectes, actes i esdeveniments organitzats per la Fundació o en els quals esta entitat col·labore a la Comunitat Valenciana.

Amb la firma d’este conveni, LaLiga retransmetrà en directe a través de LaLigaSports els diferents esdeveniments esportius organitzats o impulsats per la Fundació Trinidad Alfonso, tals com les ja reconegudes carreres de Marató i Mitja Marató de València o les competicions més destacades del Programa de suport a competicions de la Comunitat Valenciana (PAC_CV). Amb este projecte s’aconseguix atraure cada any a les tres províncies valencianes més de 20 competicions esportives d’abast nacional i internacional dins del programa de Mecenatge Esportiu de Juan Roig que inclou, a més de l’activitat de la Fundació, el seu suport al Valencia Basket.

A més, LaLigaSports donarà cobertura i promoció en les seues plataformes a diferents activitats promogudes per la Fundació, com la presentació del Projecte FER 2018 (programa de beques i ajudes a esportistes amb aspiracions olímpiques i paralímpiques) o Emprén Esport 2019 (projecte a través del qual es premien deu projectes emprenedors en l’àmbit de l’esport), entre altres.

Així mateix, la Fundació Trinidad Alfonso tindrà la possibilitat de col·laborar en possibles esdeveniments que LaLiga celebre a la Comunitat Valenciana.

Javier Tebas, president de LaLiga, es va mostrar molt satisfet per haver aconseguit este acord de col·laboració: “Ens impliquem amb la Fundació Trinidad Alfonso amb un projecte a llarg termini. És un projecte excepcional per a la indústria amb l’esport i LaLiga ha d’estar amb ell perquè ens beneficia a tots”.

Per la seua part, Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso, va explicar que “el nostre objectiu és impulsar iniciatives que a través de l’esport inculquen els valors de l’esforç. Hem d’agrair el compromís, l’aliança i la complicitat de LaLiga amb la Fundació”.

LaLiga, en el ferm compromís pel desenvolupament de l’esport a través del seu projecte LaLigaSports, i la Fundació Trinidad Alfonso, amb l’objectiu d’irradiar la Cultura de l’Esforç a la Comunitat Valenciana, aposten amb esta firma per impulsar l’esport en general.