La Fundación Trinidad Alfonso destina 250.000 euros en la segunda edició de “L’esforç compta i descompta”

Maig 30, 2014
  • La fundació presidida per Juan Roig amplia la seua aliança amb la firma esportiva Luanvi per a equipar els xiquets i els jóvens de la Comunitat Valenciana que practiquen bàsquet.
  • Luanvi aportarà 100.000 euros més per a una edició en què, a més dels equipaments, els clubs es beneficiaran de descomptes en altres materials.

La Fundació Trinidad Alfonso i la firma esportiva Luanvi han renovat la seua aliança i han posat en marxa la segona edició del projecte “L’esforç compta i descompta”. Per a esta edició, la fundació presidida per Juan Roig ampliarà l’aportació i arribarà fins a un màxim de 250.000 euros, entre ajudes directes i accions de visibilitat. A esta quantitat se sumaran 100.000 euros més que aportarà la marca esportiva Luanvi. Estos diners serviran per a equipar el màxim nombre de xiquets i jóvens que practiquen el bàsquet amb línies de màxima qualitat.

La Fundación Trinidad Alfonso destina 250.000 euros en la segunda edición del proyecto ‘El esfuerzo cuenta y descuenta’

Arran d’esta iniciativa, denominada “L’esforç compta i descompta”, Luanvi i la Fundació Trinidad Alfonso assumiran part del cost dels equips. Enguany s’amplia l’estalvi a les famílies. Si l’any passat la Fundació i Luanvi es feien càrrec del 45% de cada equipament, enguany s’arribarà al 50%. Esta iniciativa anirà dirigida novament a les escoles i als clubs de bàsquet que visten uniformes de la firma Luanvi, de manera que totes aquelles que es beneficien d’esta col·laboració lluiran en la part davantera de la camiseta el lema Cultura de l’Esforç.

També, en esta segona edició s’afig un altre material, a més dels equips: balons reglamentaris de bàsquet. Per a aconseguir este material, que portarà imprés el lema Cultura de l’Esforç, la Fundació Trinidad Alfonso i Luanvi faran una aportació del 25%.

En la primera edició de la iniciativa “L’Esforç compta i descompta” es van beneficiar un total de 67 clubs, la qual cosa va suposar que 5.771 xiquets de tota la Comunitat Valenciana portaven en les camisetes el lema Cultura de l’Esforç. En la segona edició, l’objectiu plantejat per la Fundació presidida per Juan Roig és, pràcticament, doblar la seua presència i arribar a la xifra de 10.000 xiquets.

“Estem molt contents amb la repercussió que ha tingut la primera edició. En la Fundació Trinidad Alfonso ens hem plantejat tres objectius fonamentals, i un d’estos objectius és el del desenvolupament de l’esforç: portar eixa cultura i eixos valors als més menuts. Esta iniciativa ens servix també per a premiar l’esforç que fan moltes famílies perquè els seus fills puguen practicar esport”, ha explicat Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso.

Per la seua banda, Vicente Tarancón, director general de la firma esportiva Luanvi, es va mostrar “satisfet per la renovació d’este projecte un any més. Esperem superar l’èxit que ha tingut el primer any i que molts més xiquets, xiquetes i jóvens es puguen beneficiar d’esta aliança entre Luanvi i la Fundació Trinidad Alfonso”.

El projecte “L’Esforç compta i descompta”, a més de l’ajuda econòmica directa a les famílies en la compra d’equips, ha posat en marxa diferents activitats que van ser possible gràcies a l’ajuda i la implicació del València Basket. Tots els clubs adherits van rebre el passat mes d’abril un homenatge al pavelló de la Font de Sant Lluís, i al llarg dels mesos de maig i juny s’està disputant a l’Eliana la Copa Cultura de l’Esforç, una competició que congrega tots els clubs i escoles que han participat en la iniciativa.