La Fundació Trinidad Alfonso s’unix a Toro Loco València Triatló

Juny 20, 2014
  • La fundació presidida per Juan Roig ha firmat un acord per a ser col·laborador de la reeixida prova valenciana.
  • La prova, que celebra enguany la quinta edició, és el segon triatló més multitudinari d’Espanya.

La Fundació Trinidad Alfonso ha decidit unir-se al projecte Toro Loco València Triatló, que es disputarà el primer cap de setmana de setembre, a la Marina Reial Joan Carles I. Amb l’acord al qual s’ha arribat amb Trisense, entitat organitzadora de la prova, la fundació presidida per Juan Roig fa un pas més en el seu suport a l’esport popular valencià i se suma a una prova d’èxit que congrega milers d’esportistes en cada edició.

La Fundació Trinidad Alfonso s’unix a Toro Loco València Triatló

L’objectiu que perseguix la Fundació és sumar esforços per a una modalitat, el triatló, que inspira els valors més nobles de l’esport i, a més, reflectix com pocs l’esperit de l’esforç i la superació, presents en tots els esdeveniments en els quals participa la Fundació Trinidad Alfonso.

La prova, que té tots els al·licients per a convertir-se en una de les grans cites esportives de la ciutat de València, tindrà lloc els dies 6 i 7 de setembre, amb epicentre a la Marina Reial Joan Carles I. Si es complixen les previsions i d’acord amb el ritme de venda de dorsals, esgotarà les inscripcions, tal com va passar fa un any, quan hi va haver 3.500 participants.

“Fins ara estàvem molt presents en proves de running. Amb esta aliança amb el triatló fem un pas més i entrem de ple en una prova molt dura, que necessita una bona dosi d’esforç i sacrifici, per la qual cosa integra els valors que des de sempre hem defés des de la Fundació. A més, gràcies a les modalitats com l’esprint, superesprint o triatló de la dona, s’aconseguix congregar una important quantitat de gent, la qual cosa ens ajuda a complir un dels objectius de la Fundació, que és el de la universalització de l’Esforç”, va explicar Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso.

Esta col·laboració per part de la Fundació, a més, s’engloba dins del marc de desenvolupament de la marca Valencia Ciudad del Running, impulsada per l’entitat presidida per Juan Roig per a convertir València en un destí de referència dins del turisme esportiu.

Esport per a tots

Toro Loco València Triatló és, ara com ara, un dels referents del triatló popular que, a més, té el privilegi de recórrer els escenaris més emblemàtics de la ciutat i disfrutar d’una impressionant línia de meta en l’edifici Veles e Vents.

En un cap de setmana multiesport, la prova combina la seguretat, la bellesa dels seus circuits i l’atenció al triatleta. Tot amb l’objectiu de fomentar l’esport per a tots. Amb esta finalitat, la prova està disponible en les distàncies següents: superesprint, triatló de la dona, esprint, olímpic i paratriatló..