La Fundació Xicotet Desig decora tres sales del Servei de Nefrologia Infantil de l’Hospital La Fe

Abril 10, 2019

La Fundació Xicotet Desig, entitat que treballa per a complir els desitjos de xiquets amb malalties greus i, al mateix temps, donar-los suport anímicament, ha decorat tres sales del Servei de Nefrologia Infantil de l’Hospital la Fe de València. La realització d’este espai coincidix amb el 40é aniversari del primer trasplantament infantil de renyó que es va dur a terme en este centre. Els treballs de decoració, que s’han desenvolupat amb el projecte artístic dels il·lustradors Cento Yuste i MacDiego, tenen cvom a objectiu principal humanitzar este lloc dedidat especialment a xiquets que passen molt de temps a l’hospital.

La decoració “intenta evocar la naturalesa relaxant i positiu”, tal com expliquen els artistes.

La iniciativa ha sigut possible gràcies a Xicotet Desig i al patrocini de la Fundació Trinidad Alfonso, entitat que ja va entregar els fons recaptats en l’última marató de València a la Fundació Xicotet Desig. A més, compta amb la col·laboració de Caixa Popular i d’un grup d’empreses que s’han implicat per a aconseguir que el projecte fora un èxit: Grupo ATP, Misomo, Mapubli i Obra Propia.

“Volem tractar de despertar emocions positives, d’oferir un espai que convide a somiar, que són objectius que coincidixen plenament amb la nostra missió habitual de complir desitjos. Per això, esperem que esta nova decoració augmente el benestar emocional dels xiquets que es tracten ací” ha ressaltat Marta Miró, coordinadora de la Fundació Xicotet Desig a la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Sobre Fundació Xicotet Desig

La Fundació Xicotet Desig treballa des de fa més de 17 anys per a fer realitat els desitjos de xiquets i xiquetes amb malalties cròniques o de mal pronòstic amb la finalitat de donar-los suport anímicament i fer més suportable la seua malaltia. Està demostrat científicament que el compliment d’un desig genera en el xiquet emocions positives que tenen un efecte enorme en el benestar i la millora física dels xiquets. www.fpdeseo.org