La Fundació Trinidad Alfonso donarà suport a la Volta a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell

Decembre 22, 2020
La Fundació Trinidad Alfonso es convertirà en un nou col·laborador de la Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell, esdeveniment que en 2021 arriba a la 72a edició, i la celebració de la qual està prevista del 3 al 7 de febrer. D’esta manera, l’entitat presidida per Juan Roig continua reforçant el suport a l’esport valencià i amplia l’abast del programa EActiVatEsport, un ambiciós pla impulsat per la Fundació i sufragat amb el patrimoni personal de Juan Roig, amb el qual es pretén rellançar l’esport a la Comunitat Valenciana i mitigar els efectes de la crisi de la COVID-19.

“Per a nosaltres, la vinculació amb la Fundació Trinidad Alfonso és una magnífica notícia. Que una entitat d’este prestigi i rellevància, i que tant està fent per l’esport valencià ens concedisca suport moral i econòmic és el millor estímul per a continuar superant-nos, per a treballar, si és possible, amb major exigència i responsabilitat, i per a continuar somiant per convertir la ronda valenciana en una de les millors proves del calendari ciclista internacional. A mitjà termini, tenim l’objectiu d’ascendir a la categoria World Tour i, amb impulsos com el que ens concedix la Fundació, estic convençut que ho aconseguirem. Per a la VCV, és el millor epíleg a un any molt complicat”, comenta Ángel Casero, director de la Volta a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell.

.

«Volem contribuir al fet que la prova no sols mantinga el seu nivell, sinó que l’incremente a curt o mitjà termini»

Per la seua part, Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso, s’ha mostrat molt il·lusionada i satisfeta amb esta nova aliança. “Este suport a la Volta a la Comunitat Valenciana sempre ha estat damunt de la nostra taula durant els últims anys. Al final, ho hem pogut materialitzar en un moment especialment significatiu per tot el que ha provocat la pandèmia de la COVID-19. L’entusiasme i la serietat que ens han transmés Ángel Casero i el seu equip han sigut decisius. Volem contribuir al fet que la prova no sols mantinga el seu nivell, sinó que l’incremente a curt o mitjà termini. I, sobretot, volem continuar posant el nostre granet d’arena per a aconseguir un dels grans objectius del nostre President, Juan Roig: convertir la Comunitat Valenciana en la Comunitat de l’Esport, aconseguir que el nostre territori aculla molts esdeveniments esportius i del més alt nivell”, va assenyalar Tejedor.

La presència de la Fundació Trinidad Alfonso en la Volta a la Comunitat Valenciana Gran Premi Banc Sabadell es plasmarà en dos mallots. El primer serà el clàssic mallot de punts rojos corresponent al Gran Premi de la muntanya. El segon, que serà la gran novetat per a l’edició del pròxim any, serà el mallot especial de la Comunitat de l’Esport, amb els colors de la senyera valenciana, per al millor ciclista de la Comunitat Valenciana en la classificació general final”.

Juan Roig i l’esport a la Comunitat Valenciana

La Fundació Trinidad Alfonso és un dels vehicles a través dels quals Juan Roig du a terme la seua labor de mecenatge esportiu a la Comunitat Valenciana, però n’hi ha més. Des de fa més de 30 anys, Juan Roig dona suport al Valencia Basket. Més enllà del compromís amb el primer equip, tant masculí com femení, fa un any i mig es va inaugurar una instal·lació per a garantir el futur d’este esport a la ciutat, L’Alqueria del Basket, la casa del bàsquet per a les futures generacions.

Entre el Valencia Basket i la Fundació Trinidad Alfonso, els dos vehicles a través dels quals canalitza la vocació de mecenatge esportiu, Juan Roig va invertir l’any 2019 un total de 27 milions d’euros. 11 milions d’euros a través de la Fundació i 16 milions d’euros al Valencia Basket Club.