Els clubs adherits a la iniciativa “L´Esforç compta i descompta” seran presentats en el partit València Basket-Río Natura Monbus

Març 26, 2014
  • La iniciativa, impulsada per Luanvi i la Fundació Trinidad Alfonso, va arribar a 5.771 joves i va suposar un estalvi a les famílies valencianes de quasi 90.000 euros.
  • En el descans del partit del dissabte haurà un acte amb una representació dels 67 clubs adherits, on més de 200 xiquets, xiquetes i joves lluiran la camiseta amb el lema “Cultura de l´Esforç”.

La iniciativa “L´Esforç compta i descompta”, promoguda per la marca esportiva Luanvi i la Fundació Trinidad Alfonso, viurà dissabte que ve la seua posada de llarg. Representants dels 67 clubs adherits a aquest projecte acudiran al Pavelló de la Font de Sant Luis per a presenciar l’encontre l’entre el Valencia Basket i el Río Natura Monbus. Durant el descans tindrà lloc un acte d’homenatge a tots aqueixos xiquets, xiquetes i joves que passegen per les pistes de bàsquet de la Comuinitat Valenciana el lema “Cultura de l’Esforç” en les seues camisetes. A més, es realitzarà una simbòlica foto de família amb tots ells.

Los clubes adheridos a la iniciativa ‘El Esfuerzo cuenta y descuenta’ serán presentados en el partido Valencia Basket-Río Natura

L’acció “L´esforç compta i descompta”, promoguda per la Fundació que presideix Juan Roig i la marca esportiva Luanvi, consistia en una ajuda econòmica a aquelles famílies els fills de les quals practicaren el bàsquet, afavorint la compra de les equipacions bàsiques per a portar a la pràctica la disciplina esportiva. Una vegada finalitzada la primera edició els nombres llancen la xifra de 67 clubs adherits procedents de tots els racons de la Comunitat Valenciana.

Finalment, aquesta aliança ha suposat un estalvi de quasi 90.000 euros per a les famílies valencianes, ja que eren elles les receptores finals de les ajudes de la Fundació Trinidad Alfonso i Luanvi. En total han sigut 5.771 els xiquets, xiquetes i joves que s’han beneficiat d’aquesta col·laboració i han lluït en la part davantera de la camiseta el lema “Cultura de l’Esforç”. Una bona representació de tots ells estaran dissabte que ve en les graderies de la Fonteta.