Naix Valencia Ciudad del Running

Gener 30, 2014

Naix Valencia Ciudad del Running, un concepte estratègic que pretén unir esforços en la consolidació de València com a ciutat de referència internacional en la pràctica de l’atletisme popular i de les carreres de fons.

Puerto Valencia

Amb la col·laboració principal de la Fundació Trinidad Alfonso i amb l’organització de la Societat Esportiva Correcaminos i l’Ajuntament de València, la marca Valencia Ciudad del Running aglutinarà corporativament les proves més internacionals de la ciutat: la Mitja Marató València Trinidad Alfonso, la Marató València Trinidad Alfonso i el 10k València Trinidad Alfonso, que se celebra de manera paral·lela a la marató. Com que estes carreres són el màxim exponent de l’atletisme popular, el concepte de Valencia Ciudad del Running vol anar més enllà i fer partícips totes les carreres que es disputen als carrers de la capital valenciana.

La posada en marxa de la iniciativa Valencia Ciudad del Running pretén ser un pas més en el constant creixement que la pràctica de la carrera a peu ha tingut a València en els últims anys i que s’ha reafirmat en els èxits esportius i organitzatius de la marató i de la mitja marató de la ciutat, que en l’edició de 2013 han aconseguit les etiquetes de bronze i plata, respectivament.

D’altra banda, el concepte Valencia Ciudad del Running també busca traslladar a l’exterior les qualitats i l’oferta de València com a referència en el foment de la pràctica esportiva, sempre buscant el turisme esportiu participatiu, tal com s’arreplega en el Pla estratègic de l’esport de la ciutat.

Les condicions orogràfiques i la climatologia de València són òptimes perquè les tres principals carreres es convertisquen en un referent dins de l’àmplia oferta esportiva de la ciutat, que es completa amb la celebració d’altres 25 carreres populars durant l’any i que, en la seua mesura, es veuran reforçades i presents en la web valenciaciudaddelrunning.com