Coneix els guanyadors del Dia de l’Esport 2019

Maig 8, 2019

La Fundació Trinidad Alfonso anuncia els sis centres educatius guanyadors del Dia de l’Esport 2019, iniciativa impulsada per la Fundació Trinidad Alfonso, el Comité Olímpic Espanyol i la Generalitat Valenciana, amb motiu del Dia Internacional de l’Activitat Física.

Esta quarta edició del Dia de l’Esport va tindre una xifra rècord de participació: més de 150.000 xiquets i xiquetes de quasi 600 centres educatius van disfrutar de l’esport en la Comunitat de l’Esport.

A més, cada un dels centres participants va elaborar un vídeo amb les activitats desenvolupades en el qual responien a la pregunta “Per què és important fer esport a la meua escola?”. Només per participar, cada centre educatiu rebrà un pack de material esportiu valorat en 120 euros. De les gravacions rebudes, les sis guanyadores del xec regal de 2.000 euros per a equipament esportiu són les següents:

CEIP Gloria Fuertes de San Miguel de Salinas (Alicante)

CEIP Pare Pere de Jesús Pobre (Alacant)

IES Penyeta Roja – Col·legi Diputació  (Castelló)

CEIP Ramón Esteve de la Pobla del Duc (València)

Col·legi Marjo (València)

CPEE Rosa Llácer de Castellar-Oliveral (València)

La Fundació Trinidad Alfonso agraïx a tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana que han participat en la iniciativa la seua ajuda i implicació per a la celebració conjunta del Dia Mundial de l’Activitat Física. Vos esperem a tots l’any que ve, amb la il·lusió que se sumen més centres a esta iniciativa.