Arriba la primera edició de la Copa Cultura de l’Esforç

Maig 13, 2014

La iniciativa `L’Esforç compta i descompta´, impulsada per la marca esportiva Luanvi i per la Fundació Trinidad Alfonso, tindrà com a colofó el torneig de bàsquet `Copa Cultura de l’Esforç´. Per a fer-ho possible s’ha comptat amb la col·laboració del València Basket, que es suma a una iniciativa que congregarà a més de 500 xiquets i xiquetes practicants del bàsquet.

Copa Cultura del Esfuerzo

El torneig arranca aquest cap de setmana i finalitza el 8 de juny. En el mateix estan convidats a participar tots els clubs que en el seu moment es van adherir a la iniciativa `L’esforç compta i descompta´, pel qual les famílies es beneficiaven d’un descompte en les equipaciones dels xiquets, xiquetes i joves. Els clubs convidats són un total de 67 i cadascun d’ells pot inscriure a un equip d’entre tota la seua escola. El torneig no té cap cost per als equips i es disputarà en el Col·legi IALE de L´Eliana durant els pròxims quatre caps de setmana.

Les edats entre les quals els clubs i escoles poden inscriure als seus equips són benjamí, aleví i infantil. En tots els casos, tant equips masculins com a femenins. A manera d’obsequi, tots els participants rebran una camiseta commemorativa del torneig gentilesa de Luanvi. Els guanyadors de cada categoria rebran el trofeu de la “I Copa Cultura de l’Esforç”.

El foment de la pràctica esportiva

Aquesta competició naix fruit de la iniciativa “L’Esforç compta i descompta”, que pretén fomentar l’esforç dels xiquets valencians. Arran d’aquesta iniciativa Luanvi i la Fundació Trinidad Alfonso van assumir part del cost de les equipaciones, la qual cosa va suposar una rebaixa de més del 40% en cada equipació. L’aliança es va dirigir a les escoles i clubs de bàsquet que vesteixen uniformes de la signatura Luanvi, de manera que totes aquelles que es van beneficiar d’aquesta col·laboració van lluir en la part davantera de la samarreta el lema `Cultura de l’Esforç´.

A causa de l’èxit de la iniciativa, aquesta tindrà la seua continuïtat en la temporada 2014/15. En els pròxims dies es donaran a conèixer els detalls de la mateixa amb l’objectiu que cada vegada siguen més les famílies que es puguen beneficiar.