Foment d’Esportistes amb Reptes

És un dels programes més emblemàtics de la Fundació Trinidad Alfonso. El projecte que abandera als esportistes valencians perquè la Comunitat adquirisca major rellevància en els Jocs Olímpics i Paralímpics. Enguany 2019 se celebra la sèptima edició, una edició molt especial al coincidir amb el curs previ als Jocs Olímpics i Paralímpics de Tòquio 2020.

El Projecte FER, impulsat per Juan Roig a través de la Fundació Trinidad Alfonso amb una inversió que ronda el milió d’euros, compte enguany amb un total de 126 esportistes. El seu creixement en nombre d’integrants i de disciplines és constant des del moment del seu naixement, l’any 2013.

Es mantenen les tres categories que es van implantar des de l’origen del programa: «Elit», «Promeses» i «Viver».

El grup Elit està format per 30 esportistes, tots d’alt nivell nacional i internacional. Cada un d’ells rebrà una ajuda de 18.000 euros durant la temporada actual.

Promeses premiada amb 7.500 euros, és la categoria que dóna cabuda a aquells competidors que ocupen la primera línia del panorama nacional i comencen a destacar en l’escenari internacional. Enguany la componen 36 esportistes.

Li seguix Viver. Jóvens talents, la projecció de la qual ja s’albira en categories inferiors. Cada un dels seus 60 integrants percebran una ajuda de 2.000 euros

A més, igual que durant el passat any, el Projecte FER 2019 també manté l’annex de FER Entrenadors, la línia de suport a alguns dels millors tècnics de la Comunitat Valenciana. Segons el nombre d’esportistes entrenats i segons la categoria a què pertanguen els mateixos, les ajudes per als entrenadors oscil·len entre els 4.000 i els 7.500 EUR. En esta segona edició, són 13 els beneficiaris, tres més que en 2018.