La millor mitja marató del món

La Mitja Marató Valencia Trinidad Alfonso EDP s’ha convertit en una de les grans cites dins del panorama internacional de les carreres de fons, sent la mitja marató més ràpida del món. Joyciline Jepkosgei va batre el rècord del món femení en 2017 amb un temps de 1h04:51 i Abraham Kiptum va celebrar el nou rècord del món masculí en la passada edició al parar el crono en 58:18.

La Fundació Trinidad Alfonso va entrar en la Mitja Marató Valencia l’any 2012. Va coincidir, de fet, amb el naixement de la seua activitat, ja que va ser la primera prova amb la qual va col·laborar i a la qual va donar el nom des del primer moment.

En l’última edició, a més de la celebració del rècord del món, es van celebrar nous rècords de participació i arribats a meta amb 15.500 persones inscrites i 13.827 corredors arribats a meta.

València Ciutat del Running acollirà la 29a edició de la Mig Marató València Trinidad Alfonso EDP el pròxim 27 d’octubre de 2019