Aposta per les carreres a la Comunitat Valenciana

10K Valencia Ibercaja

La primera carrera de l’any i una nova aposta de col·laboració de la Fundació Trinidad Alfonso. El 14 de gener de 2018, esta prova va celebrar la desena edició,  en la qual es va batre el rècord femení de la prova i més d’11.000 corredors van creuar la meta en Valencia Ciudad del Running.

Circuit de Carreres Populars València

La Fundació Trinidad Alfonso va mantindre un any més el suport a este circuit format per 10 carreres. Les proves es van iniciar a finals de gener amb el Trofeu Galápagos i conclouen al novembre amb la Volta a Peu Solidària “És Possible”. Els recorreguts oscil·len entre els 5 i els 6,4 quilòmetres.

Mitja Marató Aguas de Alicante

El dia de l’atletisme popular a Alacant. Tres proves de diferent quilometratge, 5 km, 10 km i la Mitja Marató, en un mateixa jornada. El 22 d’abril la Fundació Trinidad Alfonso es va sumar per tercera vegada a esta gran festa esportiva per a la ciutat d’Alacant en la qual Hamid Ben Daoud va batre el rècord de la Mitja Marató Aguas de Alicante, amb un temps d’1:05:34.

Marató BP Castelló

La Fundació Trinidad Alfonso va col·laborar un any més amb la Marató BP Castelló per a disfrutar de la huitena edició. El dia previ a les proves de 42K i 10K, en la qual van córrer 3.700 atletes i populars, la ciutat de Castelló va disfrutar d’activitats esportives per als més menuts.

15K Nocturna Valencia Banco Mediolanum

El dissabte 2 de juny a les 22:30 h, Valencia Ciudad del Running va celebrar la sisena edició de la 15K Nocturna Valencia. A més d’aconseguir el seu objectiu, continuar creixent i confirmant-se com una de les referències esportives de València, esta prova del calendari internacional de la IAAF va celebrar la millor marca mundial de l’any, tant en hòmens (Boit, 42.02) com en dones (Chemtai, 47.38).