Aposta per les carreres a la Comunitat Valenciana

10K Valencia Ibercaja

Diumenge passat 13 de gener es va celebrar la XI edició del 10K València Ibercaja, estrenant Etiqueta Bronze de la IAAF i conviertiéndose en la prova de 10 quilòmetres amb el Top 10 d’atletes més ràpid de la història d’Espanya. Una jornada de rècords i emocions a València Ciudad del Running

Circuit de Carreres Populars València

La Fundació Trinidad Alfonso va mantindre un any més el suport a este circuit format per 10 carreres. Les proves es van iniciar a finals de gener amb el Trofeu Galápagos i conclouen al novembre amb la Volta a Peu Solidària “És Possible”. Els recorreguts oscil·len entre els 5 i els 6,4 quilòmetres.

Marató BP Castelló

La Fundació Trinidad Alfonso va col·laborar un any més amb la Marató BP Castelló per a disfrutar de la huitena edició. El dia previ a les proves de 42K i 10K, en la qual van córrer 3.700 atletes i populars, la ciutat de Castelló va disfrutar d’activitats esportives per als més menuts.

15K Nocturna Valencia Banco Mediolanum

Dissabte que ve 8 de juny tindrà lloc a les 22:30h la sèptima edició de la 15k Nocturna València, la primera amb l’Etiqueta de Bronze de la IAAF, amb l’objectiu de seguir consolidant-se com la gran prova nocturna de referència en el calendari nacional i internacional.

Ekiden Valencia

L’Ekiden València és una prova d’origen japonés. La seua distància és 42 quilòmetres i 195 metres que integren una marató. L’originalitat de l’esdeveniment residix a cobrir el recorregut no de forma individual, sinó per equips de 6 integrants en què cada un cobrix una part de la distància.