Valencia Ciudad del Running vibra amb el Mundial de Mitja Marató Valencia 2018

El IAAF/Trinidad Alfonso Campionat del Món de Mitja Marató Valencia 2018 es va celebrar en Valencia Ciudad del Running el 24 de març de 2018. La ciutat de València es va convertir en l’epicentre mundial de l’atletisme en una jornada en què l’atleta Gudeta Kebede va fer un temps d’1:06:11 i València va celebrar un nou rècord del món en la ciutat, esta vegada en una carrera exclusivament de dones.

La Fundació Trinidad Alfonso va ser col·laborador principal de la prova, que va complir les expectatives dels esportistes, però també les socials, ja que va col·locar el nom de València com a focus mundial d’este esport. Més de 14.000 corredors van acompanyar els millors del món pels carrers de la ciutat.

La Federació Internacional d’Atletisme va quedar encantada amb l’espectacle, i el seu president, Sebastian Coe, va entregar al seu homòleg de la Fundació Trinidad Alfonso, Juan Roig, una medalla commemorativa com a obsequi i agraïment.