Circuit per a practicar esport a Valencia Ciudad del Running

El Circuit 5k per a corredors al Jardí del Túria, que el 5 de juny passat va complir 1.000 dies des del seu naixement segueix creixent a bon ritme. L’últim informe, encarregat per la Fundació Trinidad Alfonso, conclou que la infraestructura registra una mitjana de més de 14.000 usos al llarg d’una setmana tipus. Esta dada augmenta quan s’acosten les grans cites del running a la ciutat, com la Marató o la Mitja Marató.

La Fundació Trinidad Alfonso i l’Ajuntament de València hi han dut a terme diverses intervencions per a millorar alguns trams o zones. Entre estes actuacions es troben el reforçament de vegetació d’algunes zones per a delimitar i senyalitzar millor el circuit, de manera que s’eviten les confusions per part d’aquelles persones que fan altres usos dins de l’antic llit del riu. A més, s’hi han inclòs nous punts d’hidratació i s’ha millorat la visibilitat en diferents punts del recorregut.