La RFEA premia la Fundació Trinidad Alfonso pel seu suport a l’atletisme

Gener 17, 2014

La Real Federació Espanyola d’Atletisme ha decidit reconéixer la labor de la Fundació Trinidad Alfonso en la promoció i difusió de l’esport. Per això, ha decidit entregar-li un Premi Especial de la RFEA en la XIX Gala de l’Atletisme Espanyol, que tindrà lloc en la seu del Comité Olímpic Espanyol.

Premio RFEA

En esta gala es reconeixen i premien anualment els esportistes i entitats més importants de l’any en el món de l’atletisme. En esta edició han sigut premiats atletes com Ruth Beitia, Miguel Ángel López (com a millors esportistes espanyols de l’any), Eusebio Cáceres (millor espanyol sub-23), o els clubs València Terra i Mar o Playas de Castellón.

En 2013, la Fundació Trinidad Alfonso ha apostat clarament per l’esport de l’atletisme a través del seu suport a proves com la Mitja Marató de València Trinidad Alfonso o la Marató de València. Sobre esta última prova, a més, ha redoblat l’ajuda, ja que s’ha convertit en el col·laborador principal de la prova a partir d’enguany. Igualment, la Fundació que presidix Juan Roig es va bolcar amb aquells esdeveniments relacionades amb el running que tenen alta participació popular a la ciutat de València, com el Circuit de Carreres Populars, la Marca Running Series o les dos carreres que s’han disputat a València d’una distància de 15 quilòmetres.