La Fundación Trinidad Alfonso col·labora amb el circuito de carreres populars de la Diputació de València per a fomentar la Cultura de l’Esforç

Gener 16, 2014

El president de la Diputació de València, Alfonso Rus, ha firmat este matí en el seu despatx un conveni amb la directora de la Fundació Trinidad Alfonso, Elena Tejedor, per a la implantació d’una plataforma en línia a través de la qual s’hauran d’inscriure tots els corredors que participen en el XVII Circuit de Carreres Populars Diputació de València o en alguna de les seues carreres.

140116-Firma-convenio-1601

El diputat d’Esports, Miguel Bailach, ha destacat que els participants d’esta competició fan un esforç continuat durant tot l’any, “per la qual cosa la Fundació ha decidit patrocinar esta prova i instaurar una plataforma virtual d’inscripcions per a unificar criteris i fer que siga més còmode per als participants”, ha apuntat.

Així, la inscripció es podrà fer de l’1 al 31 de març i cada atleta confirmarà la seua participació en les carreres oportunes.

Per la seua banda, Tejedor ha reconegut l’èxit d’este certamen i ha informat que un dels objectius de la fundació és “reconéixer l’esforç i arribar al màxim nombre de persones a través de les carreres”, ja que “l’esport és una de les millors disciplines en què es reflectix l’esforç”.

D’altra banda, ha avançat que s’instaurarà en el circuit la iniciativa “Recicla el teu esforç” per a sensibilitzar els corredors de la importància de deixar la localitat en què ha tingut lloc la prova esportiva lliure de residus.