La Mitja Marató València Trinidad Alfonso també es disputarà en les xarxes socials

Octubre 15, 2013
  • L’organització fa una crida als ciutadans per a donar suport en els carrers als més de 10.000 atletes que participen en la prova.

València, 15 d’octubre de 2013. La Mitja Marató València Trinidad Alfonso, organitzada per la SD Correcaminos, arriba a l’edició de 2013 amb moltes novetats en la seua constant evolució.

El Medio Maratón Valencia Trinidad Alfonso también se disputará en las redes sociales

La carrera del 20 d’octubre serà la primera en la seua història en la qual participen més de 10.000 persones, circumstància que l’organització vol aprofitar per a obrir una finestra en directe a tot el planeta.

Durant la roda de premsa de presentació, que ha tingut lloc a l’edifici Veles e Vents, el president de la SD Correcaminos, Paco Borao, ha explicat que li agradaria “invitar els participants i espectadors a usar l’etiqueta #MMVTA2013, que no sols servirà per a seguir la prova en qualsevol lloc del món, sinó també perquè nosaltres puguem estudiar d’una manera senzilla suggeriments per a millorar-la a través de les opinions online de la gent”.

Va continuar la directora de la Fundació Trinidad Alfonso, Elena Tejedor, qui va assenyalar que “és una prova molt especial per a la Fundació, perquè hui es complix un any de la nostra primera col·laboració en un esdeveniment esportiu. Si sumem tots els esdeveniments on hem estat presents en estos 365 dies, ajuntaríem més de 70.000 persones que s’han esforçat per arribar a una meta”.

Així mateix, va explicar que a les accions de Recicla el teu Esforç i 1 euro per corredor “unirem enguany la de convertir l’última part de la carrera en un quilòmetre de solidaritat. Durant les últimes setmanes, els xics i xiques d’Asindown han preparat uns missatges d’ànim, que ells mateixos podran transmetre als corredors en eixos últims metres per a ajudar-los a fer l’esforç final per a concloure la prova”.

Van estar també presents representants de la marca oficial, Adidas. Tant Roberto García com l’atleta Vanesa Veiga van afegir la seua satisfacció “per l’aposta de la firma, que ha inscrit enguany tres atletes i els ha donat l’oportunitat de debutar en un recorregut tan bonic”.

Per la seua banda, el president de la Federació d’Atletisme de la Comunitat Valenciana, Vicente Revert, va recalcar que la cita “és una de les millors del món, perquè ja fa molts anys que baixa de l’hora, i això moltes proves no ho poden aconseguir”.

Van tancar l’acte el diputat d’Esports de la Diputació de València, Miguel Bailach, qui va apuntar la importància del fet que “desenes de milers de persones anònimes vegen este tipus de carreres com una possibilitat de superar-se dia a dia”, mentres que el regidor d’Esports de l’Ajuntament de València, Cristóbal Grau, va concloure amb una invitació “a eixir als carrers i disfrutar d’una ciutat com València amb una activitat molt saludable”.

Web Mitja Marató València Trinidad Alfonso: www.mediomaratonvalencia.com