La Fundació Trinidad Alfonso serà el col·laborador principal de la marató de València fins a 2016

Novembre 13, 2013
  • La fundació presidida per Juan Roig confirma així el seu ferm compromís per donar suport a aquells esdeveniments esportius valencians que millor representen els valors d’esforç i superació.
  • A través de l’acord la prova passarà a anomenar-se Marató València Trinidad Alfonso a partir de 2014.

La Fundació Trinidad Alfonso ha arribat a un acord amb el comité de la Marató de València, format per la Fundació Esportiva Municipal i la Societat Esportiva Correcaminos, per a ser el col·laborador principal i donar nom a la prova en l’edició de 2014 i fins al 2016.

Maraton 2013

D’esta manera, la Fundació confirma el seu ferm compromís per col·laborar amb aquelles fites esportives valencianes vinculades amb el running que millor representen l’esperit del treball, esforç i superació. Dins dels seus objectius està el fet de sumar esforços per a aquells esdeveniments que inspiren els valors més nobles de l’esport i, a més, situar València en el mapa internacional de les carreres de fons.

Fins ara, la Fundació ha col·laborat amb la Mitja Marató València, a la qual també dóna nom, i amb altres proves de la ciutat de València, com el circuit de carreres populars o la 15k nocturna. A més, també estarà present en la resta de províncies de la Comunitat Valenciana a través de la col·laboració en la Marató de Castelló, al mes de desembre, i el 2014 en la Mitja Marató de Santa Pola.

La Marató de València, que des de l’any 2011 tenia com a patrocinador principal Divina Pastora, s’ha situat en l’edició de 2013 com la més ràpida d’Espanya en la categoria masculina. Junt amb la marató es disputa, de forma paral·lela, una carrera de 10 km, que s’anomenarà Carrera 10k Trinidad Alfonso”.