La Fundació va rebre el Premi al Mèrit Esportiu

Abril 9, 2015

La Fundació Trinidad Alfonso va rebre el Premi al Mèrit Esportiu de la Ciutat de València de mans de l’alcaldessa, Rita Barberá. Ho va fer en la categoria de “Millor article o reportatge periodístic” pel seu impuls del documental Valencia Ciudad del Running, una peça produïda per la productora La Caña Brothers, els integrants de la qual també van estar presents durant l’entrega del guardó.

Foto Premio mérito Deportivo

“És un orgull rebre este premi. Es tracta d’un documental que reflectix molt bé el que significa el moviment del running en una ciutat com la nostra. La productora ho va saber captar a la perfecció i el resultat tècnic final és espectacular, a més de ser molt emotiu”, va explicar Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso i encarregada d’arreplegar el premi.

Este és el segon Premi al Mèrit Esportiu de València que rep la Fundació presidida per Juan Roig. Fa dos anys el va rebre en la categoria “Institució no esportiva que més decididament ha recolzat l’esport”.