La Fundació Trinidad Alfonso renova el seu suport a la Mitja Marató de Santa Pola

Novembre 25, 2014

València, 24 de novembre de 2014.- El Club d’Atletisme Santa Pola i la Fundació Trinidad Alfonso han arribat a un acord perquè l’entitat presidida per Juan Roig continue sent el col·laborador principal d’una cita ja clàssica en el calendari nacional de les carreres de fons: la XXVI Mitja Marató Internacional Vila de Santa Pola 2015. Este acord s’emmarca en l’estratègia del ferm compromís adquirit per la Fundació Trinidad Alfonso amb aquelles fites esportives que millor representen l’esperit de la Cultura de l’Esforç, com són les carreres populars i de fons.

Salida Santa Pola

La Fundació renova el seu suport a una carrera que acull cada any més de huit mil corredors, la més multitudinària de la província d’Alacant.

“Estem molt contents de renovar el nostre compromís amb Santa Pola. És una carrera amb una gran organització i en una ciutat que viu este esport d’una manera especial, com evidencia el nombre d’inscrits cada any. És un honor formar part d’este projecte”, va explicar Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso. Per la seua banda, Roque Alemañ, president del Club d’Atletisme Santa Pola, va voler agrair a la Fundació “la seua aposta per les carreres de mitjana i llarga distància. Suposa un suport molt important per a nosaltres i és un honor que continue formant part d’esta prova.”

Un altre dels grans objectius d’esta aliança és col·locar la Comunitat Valenciana en el panorama nacional i internacional de les carreres de fons, per la qual cosa l’acord pretén ser un impuls perquè la prova es convertisca en un esdeveniment ineludible dins del calendari nacional, europeu i fins i tot mundial. No en va, està inclosa en el calendari internacional de la IAAF i AIMS i forma part del calendari de nacional de la RFEA.

La Mitja Marató de Santa Pola se celebrarà el 18 de gener de 2015.

A més, com ja és habitual en aquelles proves que tenen el suport de la Fundació Trinidad Alfonso, es desenvoluparan altres línies de col·laboració destinades a la sensibilització dels atletes participants sobre la necessitat de respectar el medi ambient. Es farà a través de l’acció “Recicla el teu Esforç”, la qual perseguix la conscienciació ciutadana sobre la importància de deixar els carrers de les localitats on tenen lloc estes carreres lliures de residus.