La Fundació Trinidad Alfonso presenta el Projecte FER 2016

Abril 8, 2016

La Fundación Trinidad Alfonso ha presentat esta matí la quarta edició del Projecte FER (Foment d’Esportistes amb Reptes), una iniciativa que té com a objectiu l’impuls i el suport als esportistes de la Comunitat Valenciana. L’acte de presentació ha tingut lloc en el pavelló de la Font de San Lluis i en el mateix s’ha donat el tret d’eixida a un projecte que incorpora una important quantitat de cares noves y, a més, presenta importants novetats a causa de la proximitat dels  Jocs Olímpics  Paralímpics de Rio 2016.

FER 0018

El Proyecto FER, impulsat per Juan Roig a través de la Fundación Trinidad Alfonso amb una inversió de 1.000.000 d’euros, compta enguany amb un total de 115 esportistes, 13 més que en la tercera edició i 98 més que quan va iniciar-se en 2013. Es mantenen les tres categories que van implantar-se des de l’oritge del programa: ‘Élite’, ‘En Potencia’ y ‘Vivero”. El primer grup engloba enguany 35 esportistes del més alt nivell internacional. Rebran una ajuda de 15.000 euros. La categoria “En Potencia” està formada per 20 components, esportistes tots ells que ja han aconseguit èxits en el panorama nacional i que comencen a despuntar fora de les nostres fronteres. La quantia econòmica de la beca puja a 7.500 euros. Per últim, el grup “Vivero”, concebut per a donar cabuda als jóvens talents que ja destaquen en les categories inferiors, l’integren 60 esportistes. Cadascú d’ells rebrà 1.200 euros.

FER 0016

Durant la celebració d l’acte de presentació del FER 2016, el President de la Fundación Trinidad Alfonso, Juan Roig, ha anunciat una serie de premis especials per a aquells esportistes que abasten medalla o diploma olímpic en els Jocs Olímpics i Paralímpics de Rio 2016. En concret, el reconeixement serà de 18.000 euros per la medalla d’or, de 12.000 euros per a la plata, de 10.000 euros per a la medalla de bronze i de 5.000 eurps per als que obtinguen diploma olímpic.