La Fundació Trinidad Alfonso entregarà 9.776 euros a AVAPACE

Novembre 18, 2013

La Fundació Trinidad Alfonso donarà finalment 9.776 euros a l’Associació Valenciana d’Ajuda a la Paràlisi Cerebral (AVAPACE). Eixa és la xifra de corredors que van aconseguir arribar a la meta en la Marató Divina Pastora de València, una quantitat que la fundació presidida per Juan Roig convertix en una aportació solidària a l’entitat benèfica associada a la prova del 2013.

Entrega cheque AVAPACE

La iniciativa es denomina “1 corredor, 1 euro” i esta és l’ocasió en què més alta és l’aportació econòmica a causa de l’enorme èxit de participació en la marató. Dels 11.300 esportistes inscrits per a la carrera, 9.776 van acabar la prova, en la qual s’ha aconseguit el rècord d’una marató disputada a Espanya, amb un temps de 2:07:13.

Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso, serà l’encarregada de fer entrega del xec a AVAPACE, una associació que també es va bolcar amb la celebració de la Marató. Van muntar un punt d’animació en l’últim quilòmetre que va servir per a donar l’últim alé als corredors.

A més, la Fundació Trinidad Alfonso va col·laborar, com fa en esdeveniments que congreguen tanta quantitat de gent, en el manteniment net dels carrers de la ciutat gràcies a la iniciativa “Recicla el teu esforç”. En la Marató Divina Pastora València es van habilitar deu punts de recollida de residus, ubicats després de cada avituallament.