La Fundació Trinidad Alfonso dóna suport a la Marató de Castellón per a fomentar els valors d’esforç i de superació

Novembre 29, 2013
  • Amb esta aliança, la fundació presidida per Juan Roig té presència en les tres províncies de la Comunitat Valenciana.
  • Es posarà en marxa l’acció “Recicla el teu esforç” per a conscienciar els corredors de la importància de deixar la ciutat lliure de residus.

Castelló, 29 de novembre de 2013.- El Club d’Atletisme de Castelló i la Fundació Trinidad Alfonso han arribat a un acord de col·laboració perquè l’entitat presidida per Juan Roig es convertisca en col·laborador de la Marató Internacional de Castelló 2014. L’acord s’emmarca en l’estratègia del ferm compromís adquirit per la Fundació Trinidad Alfonso amb aquelles fites esportives que millor representen l’esperit de la Cultura de l’Esforç, com són les carreres populars. Un dels grans objectius de la Fundació Trinidad Alfonso és col·locar la Comunitat Valenciana en el panorama nacional i internacional de les carreres de fons.

La Fundación Trinidad Alfonso apoya el Maratón de Castellón para fomentar los valores de esfuerzo y superación

Després del suport a la Mitja Marató i a la Marató de València, d’una banda, i a la Mitja Marató de Santa Pola, d’una altra, la Fundació Trinidad Alfonso aconseguix amb esta aliança donar suport a importants cites atlètiques en les tres províncies de la Comunitat Valenciana.

Recicla el teu esforç

La col·laboració de la Fundació Trinidad Alfonso serà visible especialment en la posada en marxa d’una de les accions que ja du a terme en aquelles carreres en què col·labora: la de sensibilitzar els atletes participants sobre la necessitat de respectar el medi ambient reciclant els residus que es generen en este tipus d’esdeveniments a través de la iniciativa “Recicla el teu esforç”.

Per a conseguirlo es colocaràn una serie de contenidores tras la post-meta per a que els corredors del Marató y del 10K dipositen allí els envasos y plàstics generats a la finalització dels seus reptes. Amb aquesta acció, la Fundación Trinidad Alfonso vol convertir les proves en las que col·labora en esdeveniments sostenibles i lliures de residus.