La Fundació Trinidad Alfonso y el València Basket impulsen la ‘Cistella Solidària’

Decembre 26, 2013

El València Basket y la Fundació Trinidad Alfonso impulsen la “Cistella Solidària”, una nova acció de conscienciació i recaptació que es realitzarà en la Fonteta en la prèvia del partit davant el Tuenti Móvil Estudiantes a benefici de la Fundació ANAR i UNICEF. La Fundació Trinidad Alfonso donarà la mateixa quantitat que es recapte a través de la venda dels tiquets solidaris.

L’acte ha comptat amb la presència del responsable de Màrqueting del València Basket, Víctor Luengo; i de Sandra Climent i Daniel Muñoz com a representants respectivament de ANAR i UNICEF.

Canasta Solidaria 2013

Des de l’obertura de portes demà divendres (que es farà hora i mitja abans del partit a causa de la Gran Festa de Cap d´Any), voluntaris d’aquestes dues associacions estaran venent un “tiquet solidari”, que consisteix en un donatiu de 3 euros a beneficis d’ambdues entitats i que donarà l’oportunitat de participar en la “Cistella Solidària”.

Entre tots els que ajuden adquirint el tiquet, els 100 primers tindran l’opció de llançar en les cistelles de la Fonteta. Per a totes aquelles persones que hagen donat aquesta quantitat i no hagen pogut tirar en el descans, tindran l’oportunitat de fer-ho després del partit.

Víctor Luengo destacava que “és una acció bastant emotiva, tant per a on va destinat com para el que és en si, i esperem poder recaptar molts diners”. El responsable de Màrqueting del club taronja desvetlava també que “La Fundació Trinidad Alfonso donarà la mateixa quantitat que s’haja recaptat per la venda d’aquests tiquets solidaris”.

La representant de la Fundació ANAR, Sandra Climent, va voler “agrair tant al València Basket com a la Fundació Trinidad Alfonso per la iniciativa. Tots els diners aniràn específicament per a tots els xiquets i xiquetes valencians que ens criden a través del nombre ANAR d’ajuda per a xiquets i adolescents en risc perquè puguem proporcionar-los ajuda psicològica, social i jurídica davant qualsevol problema. És un plaer treballar amb vosaltres i espere que no siga l’última vegada”.

Per la seua banda Daniel Muñoz, com a representant d’UNICEF va mostrar el seu agraïment “tant a València Basket com a la Fundació Trinidad Alfonso per aquesta iniciativa solidària. Tots els fons que s’aconseguisquen amb totes les fórmules de captació aniran, en el cas d’UNICEF, destinats al compliment dels drets dels xiquets fora de València, i en concret a pal·liar les conseqüències que el terrible tifó ha causat en els xiquets a Filipines”.

Cal ressaltar que s’ha ampliat el plaç de la Subhasta Solidària de les samarretes de joc de la segona meitat davant el Real Madrid. Finalment es podrà licitar per les samarretes amb la llegenda del #NadalTaronja sota el nom fins al 3 de gener a les 14:00 hores i els fons recaptats aniran igualment a benefici d’UNICEF i Fundació ANAR.

També dins de les accions en el partit de matí davant el Tuenti Móvil Estudiants, en la presentació dels equips dos xiquets portaran la bandera d’UNICEF i altres dos xiquets apareixeran portant la pancarta de la Fundació ANAR.

(Fuente: valenciabasket.com)