La Fundació Trinidad Alfonso destina 200.000 euros per a fomentar l’esforç dels jóvens esportistes valencians

Maig 31, 2013
  • La Fundació aconseguix un acord amb la firma esportiva Luanvi per a equipar els xiquets i jóvens de la Comunitat Valenciana que practiquen el bàsquet.
  • Luanvi aportará otros 100.000 euros, por lo que, con la iniciativa, la Fundación del empresario Juan Roig y la firma deportiva ahorrarán 300.000 euros a las familias valencianas que se esfuercen en el fomento de la práctica deportiva de los más jóvenes.

València, 31 de maig de 2013.- La Fundació Trinidad Alfonso vol fomentar l’esforç dels xiquets valencians i per a això destinarà 200.000 euros que serviran per a equipar el màxim nombre de xiquets i jóvens que practiquen el bàsquet amb línies de màxima qualitat. Amb este objectiu ha arribat a un acord amb la prestigiosa marca esportiva valenciana Luanvi, que vist el Valencia Basket.

Acuerdo Fundación Trinidad Alfonso y Luanvi

A partir d’esta iniciativa, denominada ‘L’esforç compta i descompta’, Luanvi i la Fundació Trinidad Alfonso assumiran part del cost de les equipacions que portaran els xiquets i els jóvens, la qual cosa suposarà un estalvi de més del 40% en cada equipació i, en concret, estalviaran 300.000 euros a les famílies. L’aliança va dirigida a les escoles i clubs de bàsquet que visten uniformes de la firma valenciana Luanvi, de manera que totes aquelles que es beneficien d’esta col·laboració lluiran en la part davantera de la camiseta el lema ‘Cultura de l’esforç’.

L’acord s’ha aconseguit en dos nivells. D’una banda, en un paquet bàsic que inclou una primera equipació de joc i una segona d’entrenament. D’altra banda, en un segon nivell, hi ha un altre paquet més complet que consta d’una primera equipació, un segon o d’entrenament reversible, més una camiseta de pista. En ambdós casos, el percentatge d’estalvi per a les famílies que s’acullen a esta iniciativa de foment de l’esforç serà de més del 40%.

“Esta col·laboració que posem en marxa amb Luanvi s’emmarca dins del ferm compromís de la Fundació Trinidad Alfonso en el foment de la Cultura de l’esforç entre la societat valenciana a través de l’esport, en este cas entre els xiquets i jóvens”, ha explicat Elena Tejedor, directora de la Fundació Trinidad Alfonso.

Amb esta iniciativa, la Fundació que presidix l’empresari Juan Roig pretén “inculcar en els més jóvens una sèrie de valors que creiem que no s’han de perdre, com és la idea que per a aconseguir alguna cosa, en la vida o en l’esport, cal esforçar-se. Per a premiar eixe esforç sorgix esta acció. Si, a més, aconseguim que les famílies valencianes puguen estalviar-se un percentatge important del cost de l’equip, millor encara”, indica Tejedor.

El foment de la pràctica esportiva i la Fundació

La Fundació Trinidad Alfonso és una entitat sense ànim de lucre que té com a objecte fomentar el benestar de les persones a través de programes, accions i iniciatives esportives que premien l’esforç individual i social. Fins a hui, les seues accions han estat encaminades a l’impuls d’iniciatives relacionades amb les carreres populars i grans esdeveniments atlètics com la Marató de València i la Mitja marató, a la qual ha aportat, inclús, el nom, ja que es denomina ‘Mitja marató València Trinidad Alfonso’.