La Fundació Trinidad Alfonso dóna suport de nou a la Marató de València per fomentar els valors d’esforç i superació

Març 21, 2013
  • La Fundació, presidida per l’empresari Juan Roig, ha firmat l’acord per ser, per segon any consecutiu, el col·laborador principal de la Marató Divina Pastora València.
  • Un dels objectius és situar València al mapa internacional de carreres de fons.

València, 21 de març de 2013. La 33a Marató Divina Pastora València, que se celebra el pròxim 17 de novembre, comptarà de nou amb el suport de la Fundació Trinidad Alfonso després de l’acord aconseguit amb l’Ajuntament de València i amb la SD Correcaminos, organitzadors de la prova. Després del creixement experimentat en les últimes edicions, la Fundació torna a donar suport un any més a la prova valenciana amb un doble objectiu: d’una banda, sumar esforços per a un esdeveniment que inspira els valors més nobles de l’esport; i, d’una altra, situar València al mapa internacional de les carreres de fons.

Acuerdo Maraton Valencia

Esta col·laboració s’emmarca dins d’una estratègia que té un objectiu clar: comprometre’s fermament amb les fites esportives valencianes que millor representen l’esperit de treball, esforç i superació. La Fundació va iniciar este camí l’any passat, amb la col·laboració en dos dels esdeveniments esportius més significatius de la ciutat de València
València: la Marató i la Mitja Marató, que van aconseguir reunir més de 25.000 corredors de tot el món. Per al 2013, la Fundació Trinidad Alfonso insisteix en el seu propòsit, ja que fa unes setmanes també va confirmar el seu compromís amb la Mitja Marató València Trinidad Alfonso, que tindrà lloc el 20 d’octubre.

Junt a la Marató es disputa, de forma paral·lela, una carrera 10K. Entre ambdues proves, més de 15.000 corredors van prendre els carrers de València l’any 2012, una xifra que els organitzadors esperen deixar arrere en l’edició número 33 d’una cita que es va obrint camí al panorama nacional i internacional de les carreres de fons i que
ja compta des d’esta edició amb la medalla de bronze atorgada per la IAAF.

Premi a l’esforç

En la passada edició de la Marató, la Fundació Trinidad Alfonso va dur a terme dues accions socials on es recompensava l’esforç dels corredors. Amb l’acció «1 € per corredor» es van donar
7.781 euros a la Casa Caridad de València, import que es va correspondre als atletes que van arribar a meta. I amb una altra acció, denominada «Recicla el teu esforç», es va ajudar a conscienciar els corredors i la ciutadania de la importància d’una carrera sostenible i lliure de residus.